Kuinka moni napsulaisista on alaikäinen pelaa lapsilta kiellettyjä pelejä esim. half-life2

store.steampowered.com/app/220/

Avainsanat: half-life2

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 16:28

Runotytön kanssa samoil linjoilla; raa'oilla peleillä ja alaikäsenä??, kun ei pysty kaikkia väkivaltasuuksia käsitteleen mitä mediasta saa lukea/nähdä (yritän välttää) näin aikuisenakaan, niin saati sitten vapaaehtosesti niitä pelailemaan...hmmm... parempaa ja monin verroin kehittävämpää tekemistä löytyy varmasti vaikka kuinka paljon......, muuten voi jäädä half-lifeks koko elämä...

Lähteet:
tää ei ollu sit mikään saarna, mut 'pitäis ajatella ensteks':)

Kysyjän kommentti

Onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 11:25

en ole,
en pelaa,
eikä alaikäistenkään pitäisi pelata,
pitäisiköhän kenenkää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 12:03

En pelaa,en ole minkään veri ja suolet lentää jne raakojen pelien ystävä,ja tuskin tulenkaan olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 13:15

En ole alaikäinen mutta jos olisin ja peli kiinnostaisi, en varmasti ikärajasta välittäisi. Jotenkin en usko, että monet muutkaan välittäisivät, vaikka se ikäraja voi tarpeellinen ollakin. Tappelupelejä en kyl pelaa juuri koskaan, mut syy on tylsyys, ei se ikäraja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 14:56

Ikää olisi riittvästi pelaamiseen, haluja ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 16:14

Liian moni. jos on viikkorahaa tai muuta niin pelatkoon, minusta säännöt ja niiden valvonta on turhaa lainarahan saanti on on onneksi hiukan paremmassa kontrollisa. Kuinka eläkeläiset,en juo vaan pelaan. olen kuuullut ihan itse kun olimme ruokailemassa.

Lähteet:
tulikin jo vastauksessa riittävästi mainittua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 21:35

En ole alaikäinen enkä pelaa, omat tenavatkin on tietokoneella valvonnan alla...