Huomenta napsulaiset. Miltä päivä näyttää, mitä puuhaatte?

Kategoriassa mikä vaan. Meikäläinen ykkösvapaalla ja katselee ihanaa auringonpaistetta. Lähtee ulos kaffekupillisen ja puolukkapiirakan jälkeen jatkamaan pajutöitä. Ai mitäkö teen? Päällystän kaivon rengasta pajuilla, kun se ei ole kovin kaunis kaivo.

Lisätty: 23.06.2009 - 16:30

Meillä on ollut sellaset +23 varjossa joten olipas ihana päivä ja kaivonrengas sai pajupäällyksen. Siirryn tästä hetimitenkohta tuonne rannan puolelle lämmittelemään saunaa, että jaksaa sit huomenna puhtoisena ja levänneenä rynnistää työmaalle.

Avainsanat: loma puuhastelu tänään säätila vapaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 08:40

vietan vapaata,jospa tanaan tarkenis menna ulos vaikka kavelylenkille

Kysyjän kommentti

Toivottavasti siellä nyt tarkenee missä kesäisiä päiviäsi vietät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 08:33

Hieno näyttää päivästä tulevan, menen vähän pensaitani pätkimään ja sen jälkeen oksasippuriin niitä oksia laitan ja saan hyvää haketta pensaiden juurille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 08:41

Huomenta! Olohuoneen seinä sai uuden maalin pintaan ja nyt nautin aamupalaksi riisipuuroa, nam! Sää näyttää pilviseltä mutta eiköhän se aurinko jossain paista:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 08:50

Hyvää huomenta sinullekkin Marjaana,täälläkin on ihanan aurinkoista ja tyyntä,join kahvit parvekkeella.Mitään suunnitelmia ei tälle päivälle ole,saas nähdä minne suuntaamme tänään,varmaan lähdemme jonnekkin rannalle,jos vaikka heittäis pois talviturkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.06.2009 - 09:39

Sain nuo virkahommat tehtyä tältä päivältä ja seuraava osoite on piharakennuksen pääty johon levitän auringonottotuolin. Saatan poiketa välillä täällä Napsussa vilvoittelemassa mutta muuten ajattelin lopettaa vasta ehtoo puolella siellä urakkani.
Aurinkoisen lämmintä päivää kaikille ja varovaa auringonpistosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 09:46

Huomenta-päivää.Lenkiltä tulin äskettäin.Asteita 17 ja luonnollisesti lämpenee päivää kohti,aurinkoista.Siivoan huushollin ja sitten otan lukemista ja evästä mukaan suunnaten luontoon naatiskelemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 10:58

oikein hyvää huomenta sinulle tai jo alkaa päivä lähentyä, joten hyvää päivää myöskin napsuväel...tässä hetken napsuilen, sit tämä nelipyörämökki tarvii imuria, ihmettelee mist noit roskia tulee....lähdetään maaseutukierrokselle ja korkolle , sekä miehen veljeä moikkaa, joten rannalle en nyt mene, enkä muutenkaan tykkää maata auringos, joten liikkeelle vaan lähdetään, tääläkin jopa aurinkokin paistaa ja on lämmintä, mutta noit hyttysii on miljardi ja enenmänkin, sekä paarmoi ja kärpäsiä, johtuu noist kauramoottoreista joita on 20 kpl ja 2 ihanaa karvaturpavauvaakin , ovat kyl niin suloisii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 11:00

Myöhäistä huomenta täältä aurinkoiselta Pirkanmaalta ! Pistin pyykkikoneen päälle. Suunnittelen päivän käsityötä. Aurinko alkaa lämmittää pihallamme juuri nyt, joten siirryn sinne aamupalalle, jonka olen siirtänyt vähän myöhäisemmäksi. Aion nauttia kesäpäivästä, aurinkoa saa niin harvoin otettua täällä Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 11:09

klo: 11:05 + 21.0°C
Kaunis päivä näyttää tulevan,
tavallisia arkirutiineja luvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 11:36

Aamusta olen naatiskellut pihalla, valitettavasti loppupäivä menee kaupunki-asioita hoidellessa

Helsinki : Tuorein säähavainto: 23.6.2009 11:20 Suomen aikaa
Lämpötila 21,1 °C; kosteus 33 %; kastepiste 4,3 °C; itätuulta 3 m/s; puuska 4 m/s; paine 1028,0 hPa; tunnin sadekertymä 0,0 mm (11:00); pilvisyys: selkeää (0/8); näkyvyys yli 20 km.

www.fmi.fi/saa/paikalli.html...e=Helsinki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 11:41

Aurinkoiselta näyttää. aamulla jo töihin pyöräillessäni piipahdin torikahvilla. Päivä kuluukin sisätiloissa työpaikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 13:00

Ei mitään suurempia äsken syötiin. kohta lähden tyttöni kanssa parturiin. molemmilla leikataan hiuksiin kesä kampaus tänään. aika parturiin on klo14.00. en ehdi kauaa olemaan enä tässä napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.06.2009 - 13:13

Päivä näyttää oikein hyvältä, taidankin mennä tästä takaisin auringonottoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 18:49

Muutama päivä vierähtänyt kysymyksestä, mutta rohkenen vielä vastata, että rannalla tuli iltapäivästä vietettyä muutama tunti, ja uimassakin kävin.