Mitä kukkia sinulla tai puolisollasi oli morsiuskimpussa?

Itselläni oli ruusuja ruiskukkia ja kieloja.

Avainsanat: ruusu ruiskukka kielo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.06.2009 - 23:47

Päivänkakkaroita oli kimpussa ja seppeleenä päässä.

Kysyjän kommentti

Sinulla varmasti oli kaunis morsiuskimppu ja seppele,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.06.2009 - 23:13

shampanjaruusuja ja freesioita,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 23:22

Orkideoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.06.2009 - 23:28

Muistan vain että olisin halunnut metsäkukkia hääkimppuuni ja häävalssiksi. Talvella niitä ei saanut eikä appiukkoni suostunut soittamaan haitarilla.

Lisätty: 22.06.2009 - 23:35

Toki vuosia myöhemmin anoppini veli komensi minut pihakeinuun ja soitti haitarillaan tämän kauniin valssin vain ja ainoastaan minulle, koska hän tiesi että rakastan sitä valssia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 00:25

pääasiassa kerrottuja freesioita (mahdollisesti jotain muutakin mukana, vaan en muista)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 05:02

Oranssinpunaisia ruusuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 08:16

Valkoisia ruusuja ja sinisiä iiriksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 11:15

sanppanjaruusuja molemmilla..miehelläni rintakukkan ja minul käsikukkan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 13:19

Minulla oliu punaisia ruusuja silloin kimpussa sekä valkoisia harsokukkia. soma pieni kimppu joka oli koottu pieneen pitsiseen alustaan ja käsi tukeen. nykyyään roikkuuu kuivattuna seinällämme olohuoneessa alas suin ja siinä pitsinen rusetti nauha. miehelläni oli myös punainen ruusu rinnassa silloin vuonna 1981. 27 päivä on meidän hääpäivä tätä kuuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 18:16

Vaaleanpunaisia ruusuja ja 'päivänkakaroita' kimpussa (siis hää sellasessa:-), hiuksissa näit päivänkakkaroit, miehellä rinnukses vaaleanpunainen ruusu. Nämät valinnat varmaankin johtu vihkimisajankohdasta; lokakuun loppu, jolloin ei paljon mitään tarjontaa puodeis ollunna silloin (v.-74).

Lähteet:
varmistin viel äsken vihkikuvast

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 19:38

Siitä on niin kauan aikaa, että ei mitään havaintoa. Orvokit ja kielot kummittelee mielessäni, mutta voi olla ettei sinnepäinkään ollut. Siitä on jo 43 vuotta aikaa, niin ihmekös tuo kun ei muista. Ja kun ei se mieskään ollut sitten se ainut ja oikea, niin toinen minäni on varmaan halunnutkin unohtaa hääkukat.