Milloinkahan Finnair keksii tuon tulolähteen?

Ryanair suunnittelee erillisiä maksuja vessakäynneistä lentokoneessa
Euroopan suurin halpalentoyhtiö, irlantilainen Ryanair harkitsee ryhtyvänsä rahastamaan matkustajien vessakäynneistä, kertoi yhtiön toimitusjohtaja Michael O'Leary perjantaina.

Lue lisää: Helsingin Sanomat 27.2.2009 11:31

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 08:34

finnairilta saa ostaa istumapaikkoja koneesta, seisomapaikoista ei ole ollut vielä puhetta.
Mikään ei ole ilmaista kenelläkään, reittilennon tarjoilut maksetaan lipun hinnassa ihan taatusti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.06.2009 - 23:04

Mutta Finnairhan ei ole mikään halpalentoyhtiö.....

ja sitten ne keksivät tietysti vielä asiakkaan painon mukaan lipun hinnan Ryanairilla,

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.06.2009 - 23:36

No toivottavasti ei ikinä, vaikken koskaan lentokoneessa käykkään wc:ssä vaan lentoa ennen, mutta ihan näin muita ajatellen,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 01:00

Täytyyhän kilpailuun vastata.
Ihmettelen vain, että yhä antavat viinit ilmaiseksi reittilennoilla. Eivät sentään myy arpoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 17:15

Ois parempi idea maksaa MATKUSTAJILLE wessa käynneistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 17:30

ohoh.... on huulipyöreänä ja ihmettelee, et eiks sitä vois sisältää sitten lipunhintaan ja lipussa ois sitten viimeski maininta , että lippusisältää 1-2 wc käyntiäkin..jos lyhyt lento niin 1 ja pitkäl 2 , sitten asiakkaat tietty vois ostaa niitä käyntejä vietrustoverilta kallilla hinnalla , jos usemmin joutuu istuntoa harrastaan..