Olitko kiltti oppilas?

Minä sanoin kerran johtajaopettajallemme päin naamaa: haista kukkanen.Onneksi oli huumorintajuinen eikä alentanut käytösnumeroa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 00:46

Suht koht kiltti, muutamia jälkkäreitä lukuunottamatta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.06.2009 - 22:10

Kuka sen tietää. Ennen vanhanhasessa kansakoulussa kerran nurkassa ja pari jälkkärii.tehkää siitä kukin johtopäätöksenne.

Lähteet:
Paheihen summa on vakio

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 22:17

En ollut varsinaisesti tuhma,mutta olin kyllä erittäin vilkas niin hyvässä,kuin pahassakin ja sellainen olen vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.06.2009 - 22:41

No Ala-asteella olin aika kiltti, ylä-asteella en ehkä niinkään kilteimmästä päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 23:21

Olin liiankin kiltti oppilas. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 00:01

Olen kai ollut aika kiltti, vaikka välillä kyllä tein tunneilla kaikkea muuta kuin olisi pitänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 00:20

Peruskoulussa olin kiltti. Amiksessa vähän turhankin viriili, joskin teoriatunneilla olen ollut aina iisisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 00:34

käytös kymppi enkä jälki-istunnossakaan läheskään joka viikko, eli suht. koht. kilt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 01:07

Jos opettajilta kysytään, niin en tainnut varsinaisesti olla liian kiltti, mutta opettajat ne vasta kauheita olivatkin.
Väkivalta kukoisti ja arvatkaa olinko jo silloin vastarannan kiiski? =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 08:09

Aika kiltti, yks ope suuttui kun todistin 6lk. et oli laskenut koe tuloksen väärin .
Minä tahdoin vain todistaa et voi opekin mokata, numeron alennus siinä tuli ,mut tulihan yritettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 08:38

Olin varmaan esimerkillinen oppilas, mutta oma mielipide kyllä löytyi. Äitini (opettaja) sanoi että opettajaa täytyy kuunnella mutta sen lisäki ajatelal itse. Oli hyvä neuvo.
Oli myös hirveitä opettajia, varsinaisia koulukiusaajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 11:32

kyllä olin, mutta kerran lensin ulos, kun olen niin hirveän herkkä nauramaan ja luokkakaveri piirsi jonkun mahtavan pilakuvan, jotta purskahdin kovaan nauruun kesken enkuntunin ja purskauksen seurauksena lensi sylkeä ikkunaan, jolloin ope kysys, et syljetkö kotonakin ikkunaan, johon minä naurua pidätellen nyökäsin ja sit olinkin jo rappukäytävässä...jos noita tunnilla naurunpyrähdyksiäni ei oteta huomioon , niin muuten olin kiltti 10 käytöksen oppilas...tai 10 on tokareissa aina seisonut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 12:02

Olin ja jopa hiljainen.
Aika on korjannut ainakin tuon hiljaisuuden...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:08

Kaikista kiltein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 19:53

Olin kiltti, koska pelkäsin opettajia. Opettajat olivat siihen aikaan tosi tiukkoja tätejä.