Mikä on / oli kamalinta koulussa ?

Avainsanat: koulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 00:03

Kyllä fysiikka ja kemia menivät yli ymmärryksen ja alle alitajunnan. Mitenkähän olen niistäkin saanut hyväksytyn numeron todistukseeni.

Kysyjän kommentti

Itselläni oli myös fysiikka ja kemia inho tunteja. Säälistä varmaan opettaja päästi ehdoitta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.06.2009 - 21:58

Ei oikeastaan mikään ollut kamalaa, mutta viimeisenä vuotena rupesin inhomaan leipomista. Opettajan piti ottaa tekemäni tilauskakku uunista kun tuntimme loppui. Hän unohti sen ja minä sain syyt niskoilleni.

Lisätty: 22.06.2009 - 22:04

Kun jäin oikein miettimään niin apuhoitajakoulun aikana lääkelaskenta oli sellainen kompastuskivi minulle, että suorastaan pelkäsin sen kokeita. Olen aina ollut huono matematiikassa ja se jos mikä oli osattava ehdottomasti täydellisesti oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 22:14

Minustakaan ei oikein mikään ollut ylivoimaista,paitsi inhosin sisäliikunta tunteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.06.2009 - 22:42

No matematiikka varmaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 00:41

aineista ei mikään, pari opettajaa sattui matkanvarrella sellaisia joiden kanssa en päässyt alkuunkaan samalle aaltopituudelle (lyhytaikaisia vaivoja) ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 00:48

Varsinaisia inhon kohteita ei ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 01:18

Tekisi mieli sanoa opettajien harjoittama väkivalta, mutta onnistuin luistemaan siitä niin, että vain kerran lähti tukku hiuksia, kun eräs ilkiö valehteli minun tulleen ikkunasta sisään.
Muutaman kerran vähän riepoteltiin ja pari kertaa luvattiin tappaa, kun tulen pimeällä vastaan, joten ei mitään vakavaa sittenkään.
Luokan riiviöllä oli kyllä naamataulu useamman kerran violettina, joten kyllä sitä pikkuisen sai aina pelätä.

Kamalinta oli se, että he, siis opettajat, onnistuivat tappamaan motivaationi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 04:17

esitelmät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 08:16

Köksän tunnit oli kamalia , jouduin lukuvuoden aikana tehdä kokeet silakasta paistettu,halstaroidut , laatikkomuodossa.
Siitä tuli inho silakkaan vielä 40v : den jälkeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 08:20

esitelmät ja koulukiusaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 08:40

Jumppa oli inhottavaa, se sisäjumppa. Ulkolajit sensijaan kivoja eli erilaiset palloilulajit.
Esitelmät ja esiintyminen yleensä olivat taas parhaat lajini, kirjoittin runoja, näytelmiä, esseitä menestyksekkäästi.

Lähteet:
ikävät ja kivat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 10:57

Vanhojen päivän tanssiharjoitukset, joihin uhrattiin useampi liikuntatunti, kun olisi halunnut mieluummin pelata jalkapalloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 11:38

kakki mitä joutui tekemään luokanedessä, kuten esitelmienluku, laulaminen ja yleensä esiintyminen yksin luokanedessä, johtui siitä, kun olin niin hirveän ujo...enään ei moista pelkoa ois, mutta minkäs sille luonteelleen mahtoi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 12:04

Iha kaikki!!!! On se onni että koulut on ohi multa. Ei ikinä enää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 19:59

Ei mikään ollut kamalaa. Matikka oli vaikeaa, ja esitelmien pito tai aineiden luku oli kurjaa kun jännitin niin kamalasti, että jalat tärisi ja kädet vapisi. Jopa äänikin väpätti, kuin itkuun aikovalla.