Millaista ruokavaliota noudatat, vai noudatatko minkäänlaista ?

Avainsanat: ruokavalio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 01:22

Kalaa ja kahvia kun on, niin pärjään niillä pitkälle.
Jos puntari näyttää mielestäni liikaa, niin vettä ja leipää niin kauan, että menee pari kiloa tavoitteen alle. Noin se suurinpiirtein menee, mutta en ole mitenkään ehdoton muuten kuin painon suhteen. Se ei saa nousta, etteivät paikat hajoa.

Kysyjän kommentti

Kala hyvä, kahvi hyvä. Kahvin juontia olen hieman vähentänyt, ettei suoli ärsyynny oireilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.06.2009 - 21:55

En noudata mitään erikoisemmin. Pyrin syömään paljon kalaa, en syö makeaa enkä kovin rasvaista. Hb on erittäin hyvä ja kun sitä ihmeteltiin niin sanoin syöväni monipuolisesti; vuoroin Atrillia ja Hiillosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 22:23

Syömme normaalia ruokaa,rasvoja vältellen,minä olen diabeetikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 22:40

Kovat rasvat välttäen ja sokeria suolaa kuten rasvaakimme tarvitsemmee sopivassa suhteessa. Juu reksia ja kaikke ns kotiruokaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.06.2009 - 22:42

En noudata mitään tiettyä ruokavaliota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 23:27

Yritän noudattaa vähähiilihydraattista ruokavaliota. Vältän perunaa, riisiä ja pastaa. Syön vain ruisleipää. Hiilihydraateista pyrin valitsemaan hitaita. Olin kevättalvella pitkään Atkinsin dieetillä ja pudotin painostani 6 kiloa. Eivät ole tulleet takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 00:39

kaikkea kohtuudella, mitään en täysin karta paitsi pimää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 00:51

Syömme normaalia kotiruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 04:18

en just nyt mitään ku oon täällä amerikassa... mut en mä oo mäkkärissä käynyt :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 08:18

Pyrin laittamaan ja syömään monipuolista ruokaa. Itsellä laktoositon ja nyt tuo ruisleipä ei näytä enää sopivan, muita rajoituksia ei ole. Kalaruokaa syön niin usein, kun vaan voin ja laitan itsekin. Ainakin pari kertaa viikossa, lohta, seitä, tonnikalaa. Kohta pääsee uistelemaan kuhia, nam!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 08:54

Järkevää sekaruokavaliota. Pakko olla laktoositonta ja gluteenitonta toki mutta muuten en ruoalla kikkaile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 17:37

pitäis
vältää
sokereita , rasvoja , makeita ja kakkia herkkuja , kuten juustoja joissa on paljon rasvaa, jäätelöitä, suklaataa ym...mutta eipäs ole vielä nuo herkut välttyneet, jotta en niitä söis, mutta pitäis jättää ne vain syömättä......joskus sit....maitotuotteet jollei ole hylä, niin en voi kauheasti syödä, mut muuten menee melkein kaikki alas ja vauhdil...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 10:16

monipuolista, terveellistä kotiruokaa, salaatteja ja hedelmiä, ruisleipää
kalapainotteista, hyvin harvoin punaista lihaa tai makkaraa, tai vielä harvemmin "roskaruokaa"
ruokajuomana ja muutenkin vesi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 20:08

Ruokavalioni on niin rankka, että sallittuja aineita ei ole paljoakaan kokojyväleivän, vihannesten ja hedelmien lisäksi. Siksi rankkuus, kun veren sokereita yritetään pitää aisoissa, ettei tarvitse alkaa lääkkeiden syöntiä. Lipsumisia sattuu tavan takaa näin kesäaikaan. Talvella on helpompaa.