Mites on jussit kelläkin menny?

Itse ystävien kanssa hyvästä ruoasta nauttien ihan sisätiloissa täällä pääkaupunkiseudulla.Mukavaaoli

Avainsanat: jussin vietto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2009 - 11:38

Grillatessa, saunotessa, ruuasta ja hyvästä seurasta nauttien, eräs ystäväni tuli meille juhannusta viettämään (yökylään), toi koivuntuoksuiset eteeriset öljyt saunaan + 'saunatontun'. Vanhin poikani perheineen tuli myös ja meitin 'ottopoika' perheineen, hän toimi grillimestarina ja hyvin kokkkailikin, mie tein salaaatin sun muut. Muut siitä jo yheksän aikaan aattona lähtivät ja ystäväni kanssa pelasimme eräänlaista tietovisaa, jonka jälkeen väsyneenä, mutta onnellisen, heh, nukkumaan yhen aikaan yöllä... Kiva kuulla, että sulla oli myös antoisa juhannus ystävien kanssa:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2009 - 12:04

no siinähän se uidessa ja grillatessa, illemmalla katsottiin komedia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 12:49

Kotona vain laiskotellessa... rauhallisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 13:15

Vesisadetta katon alla pitäessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 13:27

on menny

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 14:31

Huonon ilman ja kylmän takia jouduin grillaamaankin sähköuunissa,mutta muuten oli kivaa ja vieraitakin kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 15:30

Ei erikoisesti,oltiin vain kotona grillaten ja kakkoskoneen kanssa yritettiin sohlata.Ei kyllä sillä ilmalla mihinkään olisi viittinyt mennäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 16:23

Kiitos kysymästä hyvin ja onnellisesti meni mökillä rantsussa. Karaokea lauleskeltiin kahtena iltana ja saunottiin sekä tehtiin hyvää ruokaa. Eilinen päivä ruokaa laitellessa, kun kävi vieraita. Tänään oli ihanan aurinkoinen päivä ja pyöräilimme noin 35 km. Pieniä puutarhahommia myös ja nyt suunnitellaan kasvihuonetta pihallemme. Elikä yksi haaveeni taitaa toteutua....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2009 - 18:39

Kiitos kysymästä. Aattona kävimme katsomassa Neljän Suoraa ja kokkoa. Eilinen sisällä telkkaria katsellen kun satoi, ja tänään vietettiin erään nuorenmiehen juhlia. Hienot oli juhlat ja hieno oli ilmankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 18:49

vaivattomasti muiden bileissä kierrellen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 20:58

Perheen kanssa perinteisesti. Sisällä istuttiin, mutta oli mukavaa. Tänään sitten jo paistoi ja kitkin kamalan monta porkkanapenkkiä ja siivosin sipulimaita, huolsin hernepenkkejä ja sahrasin perunamaata. Huomenna olen ihan varmasti kipeä joka puolelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 21:18

Mökillä oltiin. Suurimmaksi osaksi sisällä, kun oli niin kylmää ja sateista. Pieni kokko poltettiin, saunottiin ja perinnejuomaa sahtia oli. Niin ja tottakais grillattiin makkaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 21:31

Ihan kivasti uuden kokemuksen parissa. Lipunnosto, grillausta,kokko tietenkin , uusia tuttavuussuhteita luoden ja oleskellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 22:28

Hopeakiven formula kisoja max'ilta vahtien, liputtaen Suomen lipun juhlapäivää ja vanhoja välimeren juhannuskuvia nettiin lajitellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.06.2009 - 23:58

Suht rauhallisesti meni, ja ihan kivastikkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 11:07

Ihan mukavasti meni, pääasiassa sisätiloissa ollen. Kylmää oli mielestäni, mutta tuli takkaan niin ei palele. Hyvää ruokaa, oleilua, seurustelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 11:16

Grillikatoksessa oli porukkaa ja piipahdin siellä kahden kabanossi paketin kanssa. Naapuri sai syödä puolet, oli hieman ylimitoitettu eväät. Niin ja kävin heittämässä hieman frisbeetä...