Olisiko hyviä vinkkejä Tukholman kohteista?

Olen menossa sinne, ja tahtoisin hyviä vinkkejä, mihin mennä.

Avainsanat: tukholma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2009 - 00:28

tässäpä hyvä ja hauska vinkkilinkki

www.tallinksilja.com/fi/main...ruisecards

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.06.2009 - 23:33

Tukholman kaupungissa riitää vaikka kuinka paljon tekemistä ja katseltavaa. Jos aikaa on, kiertele Tukholman saaristossa ja tutustu sen ainutlaatuiseen luontoon. Tee vaikkapa kokopäivä- tai puolipäiväretki veneillen esimerkiksi Fjäderholmarna-saarelle. Aquaria-Vesimuseossa on Amazonin sademetsän tunnelmia jättikokoisine kissakaloineen, rauskuineen ja piraijoineen. Merivesialtaassa näet riuttahaita, mureenoja sekä koralleja. Kaikki riippuu tietysti ajasta, joka on käytettävissäsi siellä oleskeluun. Toivottavasti on sateeton ja aurinkoinen päivä matkasi aikana.

Lähteet:
Omat kokemukset ja ne on painottuneet, kuten huomaat luontoon ja vesillä olemiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 06:50

Vasa laiva tätyy ehdottomasti nähdä, se oli rakennettu 30 vuotista sotaa varten mutta päätti mennä pohjamutiin kotisatamassaan.
www.vasamuseet.se/InEnglish/...nnish.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 13:28

Joka askeleella löydät uusia ulottuvuuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 17:08

Olen täällä asunut yli40v ja enkä ole huomannut mitän erikoista katseltavaa vain omahyväisiä svenskejä.Pois pitäisi päästä mutta kun viimekesästä on ruotsin sloty devalvoitunut noin 20 procenttia on kurssi häviö suuri.ei niin isoa reppua oleettä tällä rahalla suomessa pärjäisi,mutta teillehän tämä on helkutin halpa koska tienestinne on todellakin rahalla maksettu eikä vessapaperilla.