Uskaltaisikohan sitä repäistä ja ostaa 1800-l. kartanon naapuri paikkakunnalta?

Ja muuten ihan oikeesti :) sellainen on harkinnassa...

Lisätty: 21.06.2009 - 20:55

Talo on ihan asuttavassa kunnossa, siinä on ollut asukkaat koko ajan... Kyllä se kovasti kutkuttaisi, menemme ensi viikolla uudestaan katsomaan sitä ja teemme päätöksen...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2009 - 15:52

Taidat tietää vastauksen jo itsekkin, mutta jos kannustusta tartteet ni - Osta hitolla jos sellaisen saat, eikä se kuntokaan ole ratkaiseva, meil on suomessa hyviä timpureita, mut vähän kartanoita. Oisha se kiva poiketa kartanossa kahvilla joskus. Täysillä eteen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.06.2009 - 21:51

Mikset uskalla. Jos talo on kaikenpuolin kunnosssa ja hinta kohdallaan. Kerranhan se vain kirpaisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 21:53

Osta pois ! Ei tule vapaa-ajan ongelmia. Kartanonemäntänä olisi varmaan ihan mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 21:55

jos rahoitus on kunnossa ja keksit jotain järkikäyttöä kartanolle, niin mikäs siinä .....
hommia ja kuluja varmaan piisaa, mutta nythän niitä taitaa saada suhteellisen edullisesti?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 22:38

Siinä tulisi harrastustustoiminta ja hyötyliikunta samaan hintaan. Jos ajattelit itse pitää sitä myös kunnossa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 13:29

Osta kolme ,maksa kaksi,halpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 14:34

Osta pois jos mielesitekee,mutta muista kustannukset,ois se vaan hienoa olla kartanon omistaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 16:28

Varmaan olet jo päätöksesi tehnyt ja huomioinut kaikki kulut ja kustannukset. Jos olet kätevä käsistäsi, idearikas yms. niin siitä vaan. Kartanon kunto pitää ottaa hyvin selville niin tietää mitä saa. Kerrohan miten homma edistyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 18:07

Ai ihanaa. Sellasen kun jostain sais ostettua. Osta kuule ihmeessä ja NAUTI !! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 18:53

Siitä vaan jos töitä itsellesi haluat. Ja pankki suostuu diiliin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.06.2009 - 00:00

Voi kunpa miekin uskaltaisin, noh siitä vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 11:10

Jos sinulla on varaa kartanosi ylläpitokuluihin ja mahdollisiin remontteihin, niin osta ihmeessä. Älä hautaa unelmaasi. Minulla on tuttavapariskunta, joka osti huonossa kunnossa olevan kartanon. Sitä rempattiin vuosien mittaan hiljalleen. Nyt se on upea koti, joka on sisustettukin ajan henkeen vanhoilla tyylihuonekaluilla. Siellä on kaikki täydellistä, yksittäisistä esineistä maalauksiin seinillä. Projekti on ollut hidas mutta palkitseva. Rahaa on palanut, mutta se ei ole ollut ongelma, sillä tämä pariskunta sattuu onnekseen olemaan varakas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 01:07

Anna mennä, vanhat kartanot ovat upeita!