Mokailetko usein?

Itse tulee näköjään mokailtua vähän väliä. Ei mitään vakavaa, mutta kyllä joskus saa itteensä hävetä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2009 - 17:04

määrittelykysymys,
mikä nyt sitten mokailuksi lasketaan, mutta itselle tulee mieleen lähes päivittäin että tonkin asian nyt olisin voinut fiksummin hoitaa ...
kaikkeen tottuu eikä nuo pikkumokat enää paiseita aiheuta ei edes näppylöitä nostata ...
kait se on sitä että on oppinut tulemaan itsensä kanssa toimeen ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.06.2009 - 20:23

Kyllä vain, aina saa kärsiä ja hävetä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 21:05

Ainahan noita kommelluksia sattuu. Yleensä ihan harmittomia joille saa itsekin nauraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 21:26

Riittävän usein ;))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 23:33

jälkiviisaus on se paras viisaus. joskus itekkin miettii että mitäs tuli tehtyä. miettiä kyllä voisi ennenkuin tekee mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 23:58

Hyvinkin usein, ja häpeän itseäni, ja huomenna katsoisin mitä olen kysynyt tämän kysymyksen jälkeen. LUOJAN KIITOS MÄÄ VAA VASTASI. HEH HEH.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 00:14

Miten se mokaaminen nyt sitten määritelläänkään?!Olen kyllä joskus mokannut.Ja jos on ollut AIHETTA pyytää anteex,niin olen pyytänyt.Jos mokaa itsensä selvänä,se suotakoon anteex!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 02:01

Mokaamisen voi määritellä niin monella eritavalla ja erilaisista asioista. Ainahan joku joskus mokaa, kukaan ei ole täydellinen ihminen. Välttämättä ihminen itse ei edes tiedä mokanneensa. Sitä eivät tiedä läheiset ystävät, vaimo, kaverit, työnantaja, sukulaiset, työtoverit, naapurit....ja ihme ja kumma...ei edes verottaja....joka tietää kaiken sinusta......ei siis välttämättä kukaan. Edes sinä itse et sitä välttämättä tiedosta. Omalta kohdaltani tiedän näin tapahtuneen. Olen huomannut sen vasta vuosia tai jopa vuosikymmeniä sitten tapahtuneesta asiasta, jonka olisin voinut hoitaa toisin. Mutta, jos on mokannut ja sen on ollut aiheellinen, voi aina pyytää anteeksi. Niin minä ainakin olen tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 13:30

En kertaakaan ja toistakin kertaa vältän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 15:01

Mokailen usein, juhannusaattonakin löin itseäni autonovella poskeeni,onneksi ei tullut mustelmaa,sellanen tonttu minä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2009 - 20:41

Olen oppinut että kun pysyy kotona neljänseinän sisällä, niin ei tule mokailtua, ja kotona niitä ei lasketa. Oikeasti aika vähän on tullut mokailtua, tai en sitten vain ole itse huomannut sitä tehneeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.06.2009 - 00:00

No sellassia hauskoja mokia tulee aina välillä tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 03:13

Harvemmin.
Olen yleensä aika varovainen kaikessa mitä teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:38

En tiedä, sitä pitäisi kysyä muilta.