Heipähe, täällä taas. Onko 60-70 luvulla joskus ollut sellanen laulaja/bändi kuin sorrels,surel,sorel..

lauloivat vähän samantyylistä musiikkia kuin paul anka. Kuulin yhden niiden biisin tuolla matkalla ja jäi vaivaamaan :(

Lisätty: 21.06.2009 - 18:10

taitaapi se olla tuo rosalie sorrels. viel täytyy tädin ettiä kyseinen biisi :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2009 - 14:24

Olisko tämä?
Rosalie Sorrels - Rock Me To Sleep - Not a Singer Songwriter but so much more.
www.youtube.com/watch?v=QtwHpp42NrI
Tais mennä mettään ja kunnolla?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.06.2009 - 12:21

Syötin googleen sorrels ja sieltä löytyi sellainen kuin rosalie sorrels. Tee samoin niin voi selvitä olisiko ollut hän, ja saatat löytää sen kuulemasi kappaleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 12:06

oon kyllä kuullu, en oo ihan varma. koitappa kattoo netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 13:32

Joo