Huomenta Napsulaiset, tuliko kokko katsottua ja kaivoon kurkistettua?

Lisätty: 20.06.2009 - 10:42

Mistä herra jumppis niin päättelee että voivottelen? MInua opetettiin jo lapsena että tervehditään kun tavataan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2009 - 14:38

Jäi kokko polttamatta ja katsomatta tänä vuonna. Kaivossa niin raskas kansi ettei änähtänytkään. Elämäntoverin kanssa vedeltiin karaokea koko eilinen ilta, syötiin ja saunottiin vaan välillä. Ääni ollut vähän käheänä tänään...minähän en osaa laulaa, mutta kuulema tulkitsen Juicen ja Tapani Kansan kappaleita hyvin. Mies taas laulaa hyvin Katri-Helenan ja Marita Taavitsaisen kappaleita, heh, heh pikkusen vähän on naurettu, että on se kumma mikä käy kenenkin äänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.06.2009 - 10:23

no tässä lähellä ei ole muita kuin viemärikaivoja, ei viitsinyt kurkistella ja kokkoakin katseltiin vähän etäämmältä

.... niin ja hyvää huomenta vaan kaikille ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 10:35

Nytkö sitä vasta iita napsukainen heräs voivottelemaan?
Koko kokkoja ei näkynyt kuin takassa jotta tarkenin painua pehkuihin. Meillä vesiheinä pitää veden puhtoisena kaivossa.

Lisätty: 20.06.2009 - 10:55

Tietääkseni emme ole tavanneet, lukeneet loruja tällä sivustolla ja vieläpä harvoin edes samaan aikaan kun nuita kellonaikoja seurailee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 11:12

Huomentapäivää, kokkoa ei täälläpäin juhannuksena polteta enkä kaivoon kurkistellut.
Aivan normaali arkiehtoo, en juhli juhannusta enkä joulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 11:46

EI TULLUT KATSOTTUA KENENKÄÄN KAIVOON, EIKÄ MUUTENKAAN TAIKOJA TEHTYÄ. OLEN TOKI HALUNNUT ELÄÄ ODOTUSTEN MUKAISESTI, EI VAAN OLLEET MINUN MUKAISET.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 14:52

Tällä myös kokot polttamatta ja sen kaivoon katsomisen kanssa.....Pariskunta tuli toivomuskaivon luokse. Vaimo kumartui kaivon suuntaan, toivoi ja heitti kolikon kaivoon. Aviomies päätti myös toivoa, mutta hän kumartui liikaa ja putosi kaivoon ja hukkui. Vaimo oli hetken järkyttynyt, mutta sitten hän hymyili ja sanoi, "Se todella toimii!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.06.2009 - 15:19

Kokko tuli kyllä osittain katsottua muttei muistaakseni tultu kaivoon kurkistettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 16:27

Ei tullut kokoa katsottua eikä mitäkään muuta juhannus taikoja tehtyä. nytkin taas sataa kaatamalla. eilen meni kotosalla aika. grillaten ja kuppeja kallistaessa. sekä saunassa käytyä saa nähdä jos vielä tänään menis saunaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 21:07

Jäi sekä kokko että kaivo katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 21:15

Voi kun täällä on vasta maanataina kokon poltto ja muut jekut!!!!!!!
Toivottavasti siellä on kaikilla ollut hauska ja hilpeä juhannus?
Kerron sitten kun olen kokon nähnyt kuin homma hoituu täällä etelä rannalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 21:24

Kaivoon ei katsottu mutta kokolla tuli käytyä. Oli muuten kylmä... Saunaan sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 13:34

Kaivonkatsojat ovat tietäjiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 14:10

kaivoon en kurkistanut, mutta pieni kokko jyllä oli :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 16:39

jäi kyllä molemmat tekemättä,ihan kotona oltiin,mukavaa meillä kuitenkin oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 03:19

Huomenta ja kiitos kysymästä, jos vielä käyt tätä kysymystä vilkaisemassa.
Ei näkynyt kokkoja mökillä ja vesikin tulee hanasta tai jossain määrin tuli myös taivaalta.
Normaalipäiviä olivat koko juhannus.
Täytyy ottaa nyt uusiksi, kun tulee tuo helle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 14:02

Jäi kokko polttamatta ja kaivoon katsomatta.