Mitä yleensä puuhaatte juhannuspäivänä?

Meillä taitaa mennä vieraita viihdyttäessä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2009 - 02:17

Riippuu ilmasta ja missä ollemme. Hyvää ruokaa ja seuraa . Yleensä extenpore

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.06.2009 - 02:46

Kyllä se juhannus-pävä menee,herkkuja leipoessa lapille,kun on synttärin,mitkä vietän lapsille etukäteen..Oikeat synttärit,vietämme veljen vaimon kaksios veljen kanssa,samaan aikaan 26.6 isot juhlat....3+65=195v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 03:13

Ruoka puolelle menee ja herkkuja laitellen. Syöminen, pääelinkeinomme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 07:20

Jos ei sada niin täytyy "näyttää veneelle vettä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 10:02

Yleensä..no tänään ainakin laitamme hyvää ruokaa koska iltapäivällä tulee vieraita. Syömme ja menemme mökille taas saunomaan. Vieraat haluavat kokeilla meidän uuden kiukaan löylyjä...on kuin savusaunan löyly. Pehmeä, kostea ja sopivasti kuuma..niin kuin juhannusmorsian. Tuli ostetuksi se Suomen paras kiuas jota voin suositelle kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2009 - 10:19

Yleensä olemme mökillä ja jos aurinko paistaa olemme joko järvellä kalassa tai sitten isäntä on kalassa ja minä vieraiden kanssa nautiskelen laiturilla musiikkia kuunnellen kauniista kesäpäivästä. Sateen sattuessa sisätiloissa telkkaria katsellen ja Iskelmää toisella korvalla kuunnellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 10:25

ruoka-aikojen välissä vähän lepäillään ja jutellaan joutavia ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.06.2009 - 15:20

Tulee syötyä ainakin hyvin, jatkosta en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 18:40

Uusii pottuiloi, keitettyi kananmunii, erilaisii sillei, yms. tuli tuos syötyy/tarjottuu, aika-ajot tuli osin katottuu...., nooo.. ei nuo aika-ajot tietty mitään perinteist jussinpäiväivän viettoo oo:) Vieraita oon yrittäny viihdyttää ja 'ruokkii', onneksi oli tänään lämmin ilma, aurinko paisto, jott pysty pihallakin vähän istuskeleen........ja ne letunpaistot sit jäi huomiselle kun ei enää jaksa alkaa väsään.....maistuu varmaan sit sitäkin paremmalle;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 20:42

Mökillä grillaamassa ja uimassa yleensä. joskus lähden matkalle, mutta aika harvoin. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 21:09

Syöntiä ,kohtuullisessa määrin juontia, perheen kanssa touhuilua,lukemista, ristikoitten täyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 13:34

Perhe on paras

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 17:05

Syödään ja lepäillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 03:31

Järvellä tuli oltua.
Välissä täytyi tulla pitämään sadetta ja syömään. Naapurisovun takia en käynnistänyt mitään työkonetta.