Puhutaan paljon ympääri Suomenniemen. Sen niminen kunta on olemassa eli ei yleiskieltä. Missä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2009 - 21:20

No mutta Timppa, sehän on Suomenniemellä!!!!!!!! Ja siellähän taidat olla itsekin vielä Jussin vietossa!

Kysyjän kommentti

Paljon yleissivistäviä vastauksia, mutta toisen karsintojen jälkeen sulkis voitti Hyvää kesää siulle Timppa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.06.2009 - 00:37

Jossain tuolla Etelä-Karjalassahan se näyttäis olevan.

"Suomenniemi on Suomen kunta, joka sijaitsee Etelä-Karjalan maakunnassa, Etelä-Suomen läänissä."

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Suomenniemi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 00:56

tuostapa linkistä löytyy ajohjeeta:

maps.google.fi/maps?q=Suomen...p;resnum=1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 01:37

Juu nyt muistan kerran ajellessani Kuopiosta Joensuuhun, että maakunta on vaihtunut Savosta Karjalaan?
Naeset ei ollu ennää haaskan näkösiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 07:08

Lappeenrannasta Mikkeliin männessä ajetaan Savitaipaleelta Partakosken tien kautta niin ei voi olla käymättä kyseisen kunnan taajamassakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2009 - 10:14

Kyllähän minäkin savolaisena sen mielellään omisin meille, mutta kyllä se valitettavasti karjalaisille kuuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.06.2009 - 10:27

Tuossahan tuo melkein naapurissa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 11:46

Senniminen kunta on olemassa, Etelä-Karjalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 15:29

Suomen niemellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 18:10

Savitaipaleen ja Ristiinan välissä.