Kuinka nainen, jotai ei kunnolla edes tunne, hurmataan?

Ilta-sanomissa oli juuri romanssi-liite tai sellainen, ja se toi mieleeni ihan näinkin yksinkertaisen kysymyksen.

Avainsanat: nainen hurmaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 20.06.2009 - 10:02

Anteekis vain Onttopohjaoy mutta noilla ehdottamillasi ei minua ainakaan hurmata.
Rehti olemus ja aito kiinnostus elämästä ja asioista yleensäkin tehoaa. Siisti ja asiallinen käytös ovat aina plussaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.06.2009 - 21:49

Tässä muutamia vinkkejä sinulle:

- Hei, sä et ehkä vielä tiedosta sitä, mutta minä olen sinun tämän illan elämäsi mies
- Usko tai älä, mutta tästä illasta et selviä tanssimatta kanssani.
- Tässä sulle paukku (jotain tosi erikoista) Mä lyön vetoa, että sä pidät siitä.
- Jos oikein kauniisti pyydät, niin mä voin viedä sut tanssimaan.
- Lähdetkö mun kanssa ihan mihin vaan, ihan milloin vaan, kunhan vaan lähdet?
- Lähdetkö viettämään bileitä tanssilattialle?
- Sä oot juuri sellainen kuin naisen pitää olla.
- Lähdetkö huomenna kanssani pulkkamäkeen?
- Kerro mulle, miten sut saa iskettyä.
- Mä en kyllä millään keinolla voi luvat sulle kuuta taivaalta, mutta yhden paukun mä voisin kyllä tarjota!
- Vositko laittaa irronneen kaulaketjuni paikoilleen!
- Sydämeni lähti karkuteille ja luulen, että se pomppi tähän suuntaan.
- Kaikkein paras: keksi itse jotain omaperäistä ja tilanteeseen sopivaa!
- Kaikki muu on turhaa paitsi tanssi
- Miehen kunto testataan tanssilattialla, jotta ei tulisi yllätyksiä varsinaisilla pelikentillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 22:59

Olet kohtelias ja todella näytät kiintymystä häntä kohtaan.Olet hyvin pukeutunut,ja kysyt pääsiskö saatille. Jos pääset hyvä on. Näin tehtiin ennen-vanhaan,kun ollin nuori.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 17:53

tee se ihan omalla tyylilläsi asiaa sen kummemmin suunittelematta, siitä kun lähtee liikkeelle niin jatkossakaan ei ole ongelmia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 21:11

Silmäpelistä kaikki lähtee! Hyvät käytöstavat, ei liikaa alkoholia veressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 21:22

Eiköhän kaikki loksahda kohdalleen, jos on niin käydäkseen, mutta itselläsi on oltava sharmia saadaksesi siitä palkinnon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 13:36

Tuntematonta en hurmaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 20:52

Yritä nyt tutustua ensin häneen jotenkin, vaikkapa järjestämällä työpaikan tai porukan, jossa häntä tapailet, yhteisen retken. Kysy ensin varmuuden vuoksi häneltä mielipidettä, olisiko hän lähdössä mukaan, jos joku sellaisen järjestäisi. Sitten pyydät häntä ja jotain toista (vaaratonta) henkilöä mukaan tiimiin. Siitä se sitten etenee, hitaasti, ja toivottavasti varmasti. Muista olla luonnollinen oma itsesi. Aikaa myöten teille tulee varmaankin myös kahdenkeskistä aikaa, jolloin voit sanoa hänelle jonkun kauniin kohteliaisuuden. Jokaisesta voi sanoa jotain kaunista, silmistä, suusta, hymystä, luonteesta, järjestelmällisyydestä, idearikkaudesta tms. Huolehdi siisteydestäsi ja käytä jotain miedontuoksuista partavettä tai muuta tuoksua, niilläkin on merkitystä siihen, minkälaisen kuvan toinen sinusta saa.