Poislähteneet ystävämme?

Eikös lähetetä kaikille niille ystävillemme jotka ovat Napsusta lähteneet pois, oikein Ihanat Juhannuksen toivotukset!
Jotkut varmasti käyvät lukemassa, tai ystävät kertovat.
Hyvää Juhannusta minulta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.06.2009 - 18:32

Olen samaa mieltä Idan kanssa,ihanaa juhannusta kaikille jotka,ette ole enään Napsussa. Terve tuloa takaisin...

Lisätty: 19.06.2009 - 19:33

Lennun huumoria kaipaan....Oli niin lystikäs...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.06.2009 - 20:39

noihin toivotuksiin minäkin yhdyn samalla muistaen että moni on vaan vähän pidemmällä 'lomalla'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 21:49

Hyvää juhannusta kaikille jotka ovat napsusta pois lähteneet. sekä myös muille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 21:56

Nyt voisikin toivottaa Hyvää Juhannusta kaikille napsun lukijoille. Itse en aio tehdä mitään erikoista juhannuksena, eli istun tietokoneen ääressä ja kulutan aikaani. En viitsinyt lähteä mökille sateeseen palelemaan, vaikka siellä mökin sisällä lämmitä onkin. Menen sitten, kun aurinko paistaa veneilemään ja mökkeilemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 00:29

Ehdottomasti Hyvää Juhannusta Napsulaisille ja lomailijoille ja myäs ex porukalle. Tulkaa takaisin .Terveisiä vaunusta sieltä. aidsosta oikeasta Suomennimeltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 01:13

Hyvää juhannusta ja toivottavasti napsussa tavataan taas joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 09:59

Aivan loistava idea! Oikein Hauskaa Jussia myös niille jotka ovat meidät jättäneet , mutta ehkä palaatte pian joukkoomme?
Voikaa hyvin ja levätkää jotta jaksatte jälleen NAPSUILLA!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.06.2009 - 15:21

Jep jep, juhannuksia niillekkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.06.2009 - 19:47

Toivoisin, että kaikki entiset napsulaiset tulisi takaisin. Kaikesta huolimatta kaikille hyvää jussia ja hyvää kesää.
Timpalle, aloitat varovasti, mutta hyvä niin. Meinaan kun se Suomenniemi on niin lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 18:14

Oikein hyvää juhannuksen jälkeistä aikaa entisille ja nykyisille napsulaisille.