Pitäisikö olla huolissaan? Paino tippunut helmikuusta,tähän hetkeen 7kg?

Lapset ja mieheni kauhuissaan. Ystävät ei meinaa tuntea,kun tulevat vastaan.. Huolestunut LIISUKKA::::::.......

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 20.06.2009 - 15:22

Riippuu aivan omasta painiostaan. vaikea siksi sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.06.2009 - 17:48

seitsemän kiloa 45:stä on huolestuttavan paljon, seitsemän kiloa 100 kilosta on ihan sopivasti, kas paljonhan riippuu siitäkin missä kohtaa tätä haitaria olet ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2009 - 17:53

Sinulla on ollut niin paljon touhua nyt koko kevään ja alkukesän. Et ole oikein ehtinyt syömäänkään kunnolla. Eikös vaan? Mutta nyt kun sitä kakkua on tarjolla niin pisteleppä sitä toinenkin palanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 19:33

Moikka liisukka!Sama vika rahikaisella,min olen myös riutunut,kiloista en tiedä,mutta jos tosi vanhat farkut(ei nyt teiniaikaiset,mutta)passaa ja on mukavat ja entiset ruman lököt,mutta KUN oma olo on mainio.Mulla ilmeisesti syy talven aikainen riutuminen(love) ja jonkunmoinen treenaus,liikunta ja duunitkin toisinaan fyysisiä sekä toukokuun maankaivuu,viljely ym.puuhat.
Yks asiakas sanoi 15kg,mutta ystävät veikkaa kympin paikkeilla.Olen normaalipainoinen(BMI 23)mutta en vielä huolestu,mut toisaalta en enempää toivo tippuvan-tulee kalliiks uusia garderobi.
Lepposta juhannusta!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 21:57

Jos minulle kävis noin olisin onnelinen. koska minulla olis kyllä varaa pudottaa painoani. tiedätkö mistä sinulla vois johtua painon putoaminen. jos olet liikkunut enemmän ja syönyt vähemmän. no jos ei putoa enää siitä niin ei kait sit tarvi olla huolestunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 22:11

Mielestäni aivan Ok ja hyväasia terveyden kannalta. Itse laihdutin muutamia vuosia sitten 110 kg -> 85 kg/ 4 kuukaudessa, suhteessa pituuteeni kuitenkin siinä ja siinä rajamailla suhteessa terveeseen laihduttamiseen? Lääkärin sanoi, että nyt stop. Vaivaksi alkoivat nimittäin tulla lihaskrampit jaloissa ja käsissä. Lisäksi pelasin tennistä yhtä soittoa kuusikin tuntia päivässä. Sydämen kanssa tuli sitten hieman ongelmia myöskin ja tahtia piti oikeasti hiljenttä.

Sinulle sanoisin, että seuraa painoindeksiäsi ja "kuuntele elimistösi reaktioita". Jos tuntuu pahalta niin mene lääkärisi puheille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 10:04

Kyllä se on lähtö painosta kiinni ja sitten oletko muuttanut ruokavaliotasi?
Jos olet elänyt normaalisti ja sitten vain painosi on pudonnut, niin kyllä menisin käymään lekurilla ja otattaisin kokeita , että missä oikein mennään.
Kyllä oma tilasi antaa osoitteen jos vaatii lääkäriä!
Toivottavasti on vain tilapäisiä häiriöitä!
Hauskaa Jussiakin sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 11:55

Jos paino tippuu ilman mitään syytä (laihduttaminen, kiire, huonot ruokailutavat) olisin itse kyllä vähän huolissani tilanteesta. Seuraile painoasi ja jos se ei lähde nousuun yrityksistä huolimatta niin käy lääkärissä. Jos jäät murehtimaan asiaa niin sekin voi pudottaa painoasi lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 12:30

Riippuu myös siitä mikä oli alkupainosi helmikuussa.
Jos olet terve ja voit hyvin, mutta jos asia huolestuttaa, niin pistäydy lääkärin pakeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 20:44

ei mua ainakaan haittais. Silloin se voi kauhistuttaa, jos painaa aluksi vaikka 50kg ja siitä laihtuu viikottain. Mutta ei tuossa vaiheessa vielä syytä huoleen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 22:04

Riippuu lähtöpainostasi. Mutta jos et tiedä syytä laihtumiseesi ja se mietityttää sinua, mene lääkäriin. Saat selvyyden siitä, onko jotain huolestuttavaa tapahtumassa kehossasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 03:45

Et kertonut laihdutatko, mutta jos et, niin kiireen vilkkaa lääkäriin! Ajattelin, että et laihduta, kun olet kuitenkin huolissasi...
Itse kävin kokeissa joku viikko sitten ja ainakin meillä pääsee helposti Tk:ssa kokeisiin ja vastaanotolle. Soitto Tk:n ja lääkäri soitti takaisin kun ehti, eli tunnin päästä. Sanoi laittavansa lähetteen labraan ja sinne sai mennä silloin kun ehti. Kun tulokset olivat tulleet, lääkäri soitti taas. Helpommaksi ei enää voi mennä.