Kaunein nainen ja komein mies?

Itse päädyin kaunein nainen: images.google.fi/imgres?imgu...N%26um%3D1 ja mies blogsimages.skynet.be/images...ckt399.jpg

Avainsanat: kaunein

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.06.2009 - 23:26

Katri-Helena ja Janne Ahonen. Valehtelematta.

Lisätty: 18.06.2009 - 23:27

Olipa kiva joulukertomus tuolla onttopohjaoy:llä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 22:50

Hurjatta ja ... Ramses?

Lähteet:
Napsukuvat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 23:03

Eräänä kauniina päivänä täydellinen mies ja täydellinen nainen tapasivat. Täydellisen seurusteluajan jälkeen he viettivät täydelliset häät. Luonnollisesti heidän avioliittonsakin sujui täydellisesti.

Eräänä lumimyrskyisenä jouluaattona tämä täydellinen aviopari oli ajamassa heidän täydellisellä autollaan pitkin mutkaista mökkitietä. Yht'äkkiä he huomasivat hätääntyneen hahmon tienpenkalla. Ollen niin täydellinen pari, pysähtyivät he auttamaan hädässä olevaa.

Tienpientareella seisoi surullinen joulupukki valtavan lahjapinon keskellä ilman poroja. Koska täydellinen pariskunta ei halunnut tuottaa lahjoja odotteleville lapsille pettymystä, lastasivat he pukin kanssa lahjat autoonsa ja lupasivat auttaa niiden jakelussa. Valitettavasti keli muuttui entistäkehnommaksi ja täydellinen pari sekä joulupukki ajoivat pahan kolarin.

Vain yksi joukosta selviytyi onnettomuudesta - kuka?

Vastaus:
Täydellinen nainen tietenkin! Hän oli ainoa joka on oikeasti olemassa. Kaikkihan tietävät, että joulupukki on taruolento eikä yksikään mies ole täydellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 23:41

Se on katsojan silmäsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 00:00

Se on vähän vaikea sanoa äkkiseltään.Liikasen Eki on aika mahtava tyyppi miehistä. Naista en nyt osaa nimetä.....Eki on Kotkan poikii ilman siipii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.06.2009 - 00:44

Kaunein nainen mitä nyt tulee mieleen on ainakin nadia bjorlin
Komein mies varmaankin Alan rickman,siinä mies minun mieleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 11:13

Komein mies on tietenkin mun oma rakas aviomies <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.06.2009 - 11:25

Nainen: Audrey Hepburn tai Gwen Stefani, miestä ei tuu miekleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 12:26

:)) ontolla mukava story, vieläkin kikatuttaa:

Eeva ja Aatami, tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 17:12

Esa Pakarinen ja Siiri Angerkoski,
näin ainakin silloin väitettiin kun itse kerroin koululaisvitsejä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 19:50

ystävättäreni ja oma mies:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 03:58

Lady Gaga.
Kummassakin sarjassa.