Mitä eroa on insinöörin kengillä teknikko kenkiin nähden?

Avainsanat: insinööri teknikko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 21:41

Insinöörin saappaista osaisin jotain sanoa ja teknikon housuissa olemisesta, mutta pistitpä pahan.
Insinöörin jalanjäljissä on varmaan helppo kulkea ja minun isäni oli teknikko, joten hänenkin jalanjäljissään on helppo kulkea, varsinkin kun hänellä sattui olemaan iso jalka. Insinöörin kengittämä talo saattaa tulla paremmin tehdyksi kuin teknikon kengittämä, mutta ei välttämättä.
Kenkäinsinööriä tuskin on olemassa, mutta kenkäteknikko on. Joten sanon, että kenkäteknikko osaa tehdä kengät, mutta insinööri ei.

Kysyjän kommentti

Hyvät arvailut sinulta,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.06.2009 - 21:33

Empä ole moista kuullutkaann. Ihan kylmä arvaus että insinöörin kengät ovat siistimmät pikkutarkkuudestaan johtuen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 22:20

Kyllähän insinöörillä on pohjanaan lukio ja sitten ammattikoulu ja sitten insinöörikoulu,
koulus on aika pitkä. En rupea vertamaan teknikoita insinööriin. Kummatkin on alallaan
kysyttyjä työntekijöitä.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 22:34

Teknimon kengät ovat puhtaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 23:30

Näitä on paljonkin, mutta laitan yhden:
Teknikko tietää, mitä kengillä tehdään, mutta ei miksi. Insinööri tietää miksi kenkiä tehdään, mutta ei tiedä mitä niillä tehdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 00:13

Eiköhän ne kävele samanlaisissa kengissä. Kumpikin siiteissä kengissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 12:24

Ei mittään havaintoa, molemmat kenkiä kuitenkin tarvitsevat.
Teknikoita ja insinöörejä en nyt tässä lähde mollaamaan, koska oma puoliso on teknikko =)
Mistä niitä teknikoita tänäpäivänä valmistuu, eikös kaikki ole jo insinöörejä ??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 17:28

eri omistaja