Menettekö juhannus juhlille missä poltetaan kokko? vai riennättekö lavatansseihin?

Avainsanat: juhannus kokon poltto ja lavatanssit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 22:22

Kotona oleskelen. En mene kumpaankaan.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA. joo kotona tuli myös meidän juhannus vietettyä. eikä kyllä haitaa kun oli huono ilma silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.06.2009 - 21:11

Tämä juhannus menee täällä "virka-asunnolla". Ei ole asiaa tällä kelillä normaaliin kokko- ja tanssipaikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 21:43

On meillä tuossa rannassa jo vähän kerättynä kokkotarpeita. Jos kelit sallivat, niin kokko poltetaan aivan varmasti. Muualle emme mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 22:08

Aamulla lähdemme viemään porukkaa maalle anoppilaan,sitten tulemme kotiin ja illalla,jos on hyvä ilma lähdemme jonnekkin rannalle grillaamaan,voi olla,et nähdään kokkotuletkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 22:35

Menemme ja riennämme

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.06.2009 - 00:46

Juhannusjuhlille missä palaa kokkokin toivottavasti jossain vaiheessa, on viime vuosina ollut ongelmia sytyttämisen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 01:01

Kokko palaa jokkeen laitettuna,ja tanssitkin olis,siinä vieressä. Jos huono sää ihan kotosalla..
Katelemme ikkunasta kokkoa..silloin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 01:25

Vietän tänä vuonna juhannuksen kotona kaupungissa. Enpä tiedä tuleeko lähdettyä yhtään mihinkään. Huomenna on vielä työpäiväkin, mutta ei se haittaa, saanpahan hyvän korvauksen. Oltaisiin varmasti lähdetty koko perhe maalle, niinkuin aina ennen, jos siellä vielä järjestettäisiin juhannustanssit, mutta niitä ei ole ollut enää moneen vuoteen. Oli muuten vertaansa vailla oleva paikka. Sääli että lopettivat tuon perinteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 04:02

Huonon sään johdosta emme lähde mihinkään. Grillaamme ja nautimme hyvästä ruuasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.06.2009 - 11:19

Lentäjien Juhannukseen Kauhavalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 12:08

Haluaisin pysyä kotona,mutta vanhemmat pakottaa varmasti vähintään kokolle.Yäh..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 12:44

En viitsi lähteä mökille tällä kelillä. Menen sitten kun aurinko paistaa. Siis kotona grillaten ja hyvää ruokaa valmistaen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 14:15

ainakin näköpiirissä palaa kokko/kokkoja , alvoja ei taida lähistöltä löytyä