Nukutko päiväunia ?

Avainsanat: nukkua päivä uni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 23:13

En, koska, päivä-, eli kauneusunet voi nyt korvata kauneusvälipalalla. Uusia kansainvälisiä ruokatrendejä puskevat eteenpäin ego ja eko. Viimeisin villitys on cosmeto food, kauneutta lisäävä ruoka. Kauneutta saa purkista, mutta syömällä sitä. Voidepakkausta muistuttavaan purkkiin pakattu, ihoa hehkeyttävä Danonen Essence -kauneusjugurtti lanseerattiin viime vuonna näyttävästi. Se oli esillä perinteisissä marketeissa, mutta myös pariisilaisten tavaratalojen kosmetiikkaosastoilla. Tuote sisältää ainesosia, jotka vaikuttavat ihoon ja hiuksiin.

Kysyjän kommentti

=))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 19:16

silloin tällöin. jos ihan vahingossa menen ruokailun jälkeen pötkölleen ni siihen nukahdan, ja parin tunnin tirsat tulee otettua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 19:20

Normaalisti en, mutta joskus voin vahingossa nukahtaa jos heittäydyn pitämään sohvaa selässäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 19:21

kyllä.. silloin kun on mahdollisuus ja väsyttää. Se on ihanaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.06.2009 - 19:32

Vain ja ainoastaan jos olen kuumeessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 19:49

En yleensä, todella harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 19:51

Normaalisti en, erittäin harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 20:12

Kyllä olen joskus nukkunut mutta en nyt nykyään nuku. mutta jos on kauhea väsymys ehkä sitten nukkuisin päiväunet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 21:07

Ainoastaa sillo ku sattuu esim 2 aamuvuoroa peräkkäi,et jouvun aamul nousee 7.30 ylös.Tai jos jotku juhlien jatkot venyy melkee aamu asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 21:23

Sairaana ollessani, en koskaan muulloin. Menee yörytmi heti sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 21:48

Harva Se Päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 22:00

Saatan nukkuakin. Jokapäiväistä se ei kuitenkaan ole. Mutta nukun silloin kun nukuttaa, vaikka keskellä päivää, se on tällaisen eläkeläisen etuoikeus ja onni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 22:15

Aika usein tulee otettua päivätirsat,se on ihanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 22:36

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.06.2009 - 00:47

Aina välillä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.06.2009 - 11:21

En, kun sit en saa illalla unta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 12:14

En,paitsi joskus sairaana ja jos olen valvonut myöhään/herännyt aikaisin.En osaa koskaan oikein nukkua päiväunia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 14:23

tilaisuuden tullen kyllä, mutta pärjäilen ihan hyvin ilmankin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 11:23

Rankan reissun jälkeen ehkä kerran vuodessa.
Jos olen vaikka ajanut koko yön autoa...
Muuten jos nukun päivällä en sitten nuku yöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 04:07

Nukun.
Se ON ihanaa. Etenkin jos väsyttää kamalasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 18:14

Kyllä nukun ,yleensä iltapäivällä torkahdan joko tuoliin tai sohvalle