Oikein hauskaa Jussia vaan kaikille, mutta meillä on vasta maanantaina juhannus aatto täällä lahden etelä rannalla!!!

Niin Virossa on aatto maanantaina ja sitten juhannuspäivä tiistaina ,joten mulla on rauhallinen viikonloppu vielä, mutta sitten alkaa juhlinta............

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 22:03

Voithan viettää pitkän juhannuksen suomalaisuuteesi viitaten. Huomenna aloitat ja lopetat sitten joskus ensi viikolla, kun kerran siihen on nyt mahdollisuus. Näytät vähän mallia siitä miten suomalaiset juhlivat. Hillitysti ja arvokkaasti tietenkin !

Kysyjän kommentti

Tulipa vietettyä oikeinkin rauhallisesti ja etupäässä olin kamerankanssa liikkeellä, enkä ehtinyt edes kunnon kaljoille, vaikka olisi ollut paljonkin tarjolla, varmaan olin selvin mies kisoissa!
Hauskaa kesää sinulle ja kohtahan tuun sinne Suomenkin puolelle seikkailee!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 19:06

Kiitos, kiitos. Ei tässä vielä ole jussin vietto fiilareita. Täällä pohjois-savossa vettä satanut aivan koko päivän =(
Toivottavsti huomiseksi poutaantuu.
Boolia suunnittelin seurustelujuomaksi huomiselle kokon poltolle, mutta parempi vaihtoehto voisi olla hunajarommi tai glögi =))
Mukavaa jussin odotusta sinne viron suunnalle =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.06.2009 - 19:36

Kiitos kovasti. Toivottavasti on hieman lämpimämpi keli silloin kokkoa poltella ja mittumaarista nautiskella. Hyvää Juhannusta sinullekin, sinähän voisit oikeastaan poiketa rajan tällä puolella viettämässä meidän Juhannuksen ja sitten palaat omille kokoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 19:53

Hauskat Jussit sinullekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 21:09

Idapa sen sanoi. Sulkis, sulla tosiaankin olis mahdollista viettää kaksi juhannusta peräkkäin. Mutta kun nämä on näin surkeita ilmoiltaan, niin taitaa yhdessäkin juhannuksessa olla tarpeeksi.
Oikein hyvää jussia sinne lahden eteläpuolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 22:11

Kiitokset, kuin myös jussiloit toivotan tääl myös mie, ja siul sit nuin ikkää pitkän kaavan mukaan:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 22:23

Oikein hyvät juhannukset myös sinulle sinne missä oletkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 22:38

Kuin myös. Meillä se on vietetty kun työ pääsette nauttimaan.Aikuviikosta pitäisi säänkin parantua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.06.2009 - 00:49

Samoin sinne siis hyviä jusseja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 14:30

Kiitos vaan toivotuksista,
ja näin onnellisesti kun on asiat, niin vietetään ensin tämä omamme ja tullaan sitten teille jatkoille ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 04:18

Jaahas.
Jussit on sitten sielläkin paketissa. Toivottavasti ei sentään pää. Eikä sitä pakota? Ihan pieniä ei lasketa.
Hyvää loppukesää sinne Eestiin!