minkä hintainen on (about)normi tulostin?

Tarvitsen sitä ainoastaan tulostaakseni tositteet maksamistani laskuista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 14:28

Tulostinta on aika ahkerasti käytettävä, musteet kuivuu ellet käytä.
Miksi tuhlata tulostimeen rahaa, voithan tallentaa laskut koneellesi ja sieltä
tarvittaessa saat vaikkapa tikulle tai cd:lle.

www.mbnet.fi/HINTASEURANTA/t...aspx/26219

Kysyjän kommentti

Kiitos.Puhut ASIAA

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 14:04

tarjouksissa on näkynyt hinto 30-60 €, en ole sen kummemmin vertaillut

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.06.2009 - 14:09

n. 60 ekellä saat sellaisen missä on jo valokuvatulostin sekä skannerikin mukana. Hp:llä on hyvä pieni sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.06.2009 - 14:14

20 eurosta lähtee suunnilleen hinta ylöspäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 14:25

Noin 40-60 euroa. Täytyy myös huomata, että itse printtereitä myydään "alihintaan", kun taas mustesäiliöistä otetaan kunnon kate. Myytävissä printtereissä on usein lisäksi valmiina säiliöissä vain pieni määrä väriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 14:42

Tulostin kannatta hankiia,niitä saa halvalla,kuten yllä näet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 19:58

50 kympillä saa toimivan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 00:47

Täällä kannattaa käydä vertaamassa hintoja:
www.vertaa.fi/tulostimet/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 06:38

Andekin vastaukseen korjaus, kyllä ne uutena ostetut koneen mukana tulleet säiliöt ovat yhtä isoja kuin jälkikäteen ostetutkin. Uudessa vain menee eka tipat tulostuspään täyttämiseen ja sen jälkeen ei sitä menekkiä ole. Siksi näyttävät ja tuntuvat vajailta.
Normaali tulostin on niin halpa tarjouksissa, että kannattaa monesti ostaa aina uusi paketti musteiden sijaan.Esim. kone musteineen n. 30 ja uudet musteet 60.jne.