Kumpaan mentäis syyskuussa, Barcelonaan vai Istanbuliin? :)

Äkkilähtö olis kiikarissa, saaneeko noita...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2008 - 08:21

Kyllähän niitä äkkilähtöjä näyttää aina silloin tällöin olevan noihin mainitsemiisi kohteisiinkin, täytyy vaan olla tarkkana ja valmiina.

Jos sattuisi käymään niin onnellisesti että pääset oikein valitsemaan, niin minä kyllä suosittelisin Barceloonaa. Se on yleensä vähän kalliinpi kohde mutta juuri tuollaisilla tarjouksilla voi saada ihan siedettävän hintaisen matkan. Barcelonasta löytyy tekemistä ja ihmattelemistä olipa harrastuksesi ja kiinostuksen kohteesi melkein mitä vaan ja säiden puolesta syyskuu on ihan hyvä ajankohta.

Istanbul on myös hyvä ja kiinostava kohde ja kannattaa ilman muuta mennä jos on hyvä tarjous, mutta oma mielipiteeni (omien kokemusten pohjalta) on, että tässä vertailussa Istanbul jää toiseksi.

bon voyage

Lähteet:
muistot ja mielipiteet

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2008 - 15:17

Varmasti löytyy äkkilähtöjä. Myös halpalentoyhtiöiden tarjonta kannattaa varmasti tarkistaa.

Ehdottomasti Barcelonaan. Se on aivan ihana kaupunki, josta löytyy paljon upeita ja mielenkiintoisia nähtävyyksiä. Myös kaupunkielämä itsessään on nähtävyys, ja päiviä voisi kuluttaa ihan vaan yksinkertaisesti hengailemalla kävelykatu Ramblalla elämänmenoa ihmetellen. Kulkuyhteydet ovat hyvät, esim. lähistön kauniisiin pikkukaupunkeihin ja upeille hiekkarannoille kulkee siisti ja uusi paikallisjuna tiiviillä aikataululla. Suosittelen lämpimästi, upeaa reissua!

Majoitusvaihtoehtoja löydät tarvittaessa esim. täältä:

www.barcelona.com/
www.bcn.es/turisme/english

Lähteet:
omat matkakokemukset :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2008 - 15:14

kyllä mä menisin Barceloonaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2008 - 21:20

Mä menisin varmaan Istanbuliin. Mun sisko on käynyt siellä kaksi kertaa. Oli kuulema hyvä paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2008 - 10:05

mä menisin Barcelonaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2008 - 17:27

Barcelonaa suosittelen! Ihana paikka ja ihmiset todella ystävällisiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2008 - 15:03

Ihan ehdottomasti Istanbuliin! Oon käynyt kummassakin ja mun mielestä BCN oli rasittavampi + että Istanbul on paljon edullisempi kaikissa suhteissa. Istanbul on aivan ihana kaupunki. Sinne vaan!