Oletkos koskaan matkoillasi joutunut loukkuun ?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...mmi-Pusula

Avainsanat: loukku tienvarsikahvila lounaspaikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 13:53

En muista paikan nimeä, mutta ennen muinoin Turkuun menevän tien varrella oli joku tuon näköinen paikka. Se oli jonkun sillan vieressä ja järvi kimalteli siinä myös. Linja.autot pysähtyivät aina siinä vähäksi aikaa, ja porukat kävivät kahvilla tai ostivat jotain mukaan.
Siis Hki-Turku välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 18.06.2009 - 14:12

No enpä tuolla koskaan käynyt, ainakaan näin nopeasti muistellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 14:31

Mainosten mukaan kakkostien kauneimmat vessat!
En ole vielä käynyt tsekkaamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 14:42

Toistaiseksi en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 16:02

En oo joutununna ja jos olisin, niin irti oisin piässynnä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.06.2009 - 17:40

En ole jounut Loukkuun enkä loukkuun. Vessoista kun äsken oli puhe, niin eilen Savonlinnan reissulla poikkesin Juva - Savonlinnatien varrella Harjusillan kioskin vieressä olevassa puuceessa. Jos ei olisi ollut hajuhaittoja talon puolesta, olisin kenties viivähtänyt pitempääkin istunnollani. Seinät olivat tapetoitu kuin ennen oli tapana. Oli uutista, vitsiä, urheilua, piirroshahmoja, julkkiksia ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 18:50

Kyllä Taivalkosken pohjoispuolella tyttö sanoi; olet Loukusa. Selvishän se asia että olin tullut sen nimiseen kylään retkilläni.

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Loukusa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 21:24

En olw joutunut Luokkuun ,mutta Kolkassa olen ollut. On kuulemma salarakastavaisten piilopaikka. Kaunis sellainen. En minä siellä sen vuoksi ollut. Olin laulujuhlilla Kolgan kamarikuoron vieraana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 02:09

Ohi olen ajellut.