Miten pääsisin eroon makean himosta?

Pääsin eroon VIINA-PIRUSTA itsekurilla!Mutta tilalle tuli karkki-addiktio.Tähän ei itsekuri ole tehonnut.Oiskohan jostain luontaistuotteesta apua tähän addiktioon?Kellään kokemusta?

Avainsanat: addiktiot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 18:55

Olemme sielun kumppaneita, sama tääl , viina pois ja kuses ollaa suklaan ja muun makean kans, pitäskö ruveta juomaan taas ku paino nousee niin maan ******sti

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 07:49

Minä olen makeanhimoinen, sivustoja netissä on siitä useita, kokeilin kromi ym. ei tehonneet. paras on tutustua syömiseen joka ei heilauta verensokeria ja aiheuta makeanhimoa, kokeilemalla ja tutustumalla siihen syömiseen pääsee irti siitäkin paheesta, itse olen painoni vuoksi tutustunut tähän aiheeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 08:07

Minä pidän aina saatavilla jotain karkkiaskia kuten Sisuja tai paxia ja kun karkinhimo iskee, npaann niitä pari-kolme. Yleensä se riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 09:54

kromia ne ovat suositelleet, mut voi olla jos on ihan mieletön himo, niin voisit ihan lääkärillesi mainita , joskos häneltä löytyy apu ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 09:55

Onhan tuota tullut kokeiltua kaikenlaisia poppaskonsteja, mikään ei oo auttanu.
Se kun iskee silloin tällöin, ei onnex kovin usein, niin se on menoa. Sielu ei saa rauhaa ennenkuin karkkipss on tyhjä!
Heikko on ihmismieli ! Ei tähänkään vaivaan varmaan ole lääkettä, jostain täytyy vain kaivaa se jumalaton ITSEKURI !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 10:03

itsellä tuo ei ole ongelma, mutta ruokakunnasta löytyy yksi esimerkki tällaisestakin tapauksesta, hän tappaa nämä 'makeanhimokohtaukset' suoalsella (suolakurkku, metwursti tai jotain vastaavaa), väittää tehoavan ????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 10:25

Älä laita aamukahviisi mitään makeaa, ei edes makeutusainetta. Syö täysjyväviljasta tehtyjä tuotteita, ja niitäkin vähän. Syö aamulla kananmunaa. Lisää valkuaisaineiden määrää ravinnossasi, jätä turhat hiilihydraatit pois. Juo paljon. Kyllä se aluksi on vaikeaa, mutta jonkun ajan kuluttua siihen tottuu, ettei kaikki maistu makealle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 11:25

Minä otan hedelmän, jos makean himo yllättää. Ei mulla sellaista kyllä ole, joten vaikea antaa neuvoja. Tuo vähäviisaan neuvo on hyvä. Sitä olen kokeillut, ja on tehonnut. Ja sitten se itsekuri. Älä osta mitään makeaa kotiin. Karkit, jätskit, limut ym. jätä kaikki kauppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 12:09

Jos minulle tulee makeanhimo otan jonkun hedelmän, pakkasesta marjoja tai jogurttia

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.06.2009 - 12:38

Syä hedelmiä, marjoja,muroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 12:38

Syö sokeristen herkkujen sijaan esim. jotain makeita hedelmiä.
Itse olen kohta puoli vuotta ollut karkkilakossa, sitä ennen söin ihan hirveitä määriä suklaata ja karkkeja ja kaikkia herkkuja. Itsekuria vaan peliin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 14:45

Minipastilli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 21:16

Nii ku tuol jo sanottiiki ni ain millo tekee miel makeeta,ota jugurttia,viiliä,muroja,marjoja,hedelmiä,mistä nyt satut pitämää.Ite yritin makeen syömistä vähentää painon pudotuksen takia.Tuli ain syötyä älyttömästi tv:tä katelles.Päätin vaa yks kask et nyt saa jäähä vähemmälle.Ostin vaa 2 pientä patukkaa etten pelihousuja revi ja lisäks sit hedelmiä ja jugurttia joita syön ku taas tekee miel ja patukat syöty.Reilu kuukaus meni,et totuin tähä eikä enää ees tehny kauheesti miel makeelta,sain makean nälän tyydytettyä niil paril patukal.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 22:11

kromia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 04:57

Hedelmät avuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 04:40

Kokeile kaikkia noita yllä mainittuja vaihtoehtoja, josko niistä löytyisi korvike.
Pidä myös puntari aina esillä ja käytä sitä. Aseta jokin tavoite, esim. jos kauhistut painoasi, niin päätä, että enää se ei nouse ja syö sen mukaan. Antaa mukavasti muuta pohdittavaa, kun nälkä kurnii. Juo muutama litra vettä päivässä, jos haluat laihtua.