Onko kellään kokemusta reikistä?

Olen tutkinut asiaa ja kiinnostaisi testata.Kurssit vaan tosi kalliita!

Avainsanat: reiki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 07:42

Sisareni on reikihoitaja sekä energiaa antava hoitaja, lämmin ja oloa helpottava suhde, ajatuksena jo pelkästään että joku asioitasi ja särkyjä joku toinenkin ajattelee helpottaa sinua. Suosittelen kursseja .

Kysyjän kommentti

Kiitos.Puhut asiaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 08:08

Intialaisen päähieronnan yhteydessä minulle tarjottiin samalla mahdollisuus saada reikienergiaa. En tuntenut oikeastaan yhtään mitään ja hieroja sanoi, että en ole oikein vastaanottavainen vieraalle nergialle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 09:27

olen ollut reikihoidossa ja aivan ihana tunne tuli sen jälkeen.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 12:06

Olen menossa juhannuksen aikana sellaiselle perheelle kylään joka on tällainen hoitaja aika näyttää mitä siellä tapahtuu!