olipas tuolla kaappaajalla huono säkä, kun jeppet löys kakki rahat, joten ei ole edes niistä iloa,kun vankilasta pääsee...

miten oisit itse kätkenyt ne rahat...? tämä vain näin illan ratoksi... heh....

Lisätty: 18.06.2009 - 10:05

minustakin tuntuu , et tämä juttu tuo vielä valoon jotain mielenkiintoista..ihan odotan...jotenkin on niin naurettava tämä juttu...... :)

Avainsanat: kaappari rahat kätkö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 22:12

Voi kaappari parkaa,käy ihan sääliksi,moisen vaivan näki ja kaikki ihan turhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.06.2009 - 22:14

Ei sitä näin äkkiä takuuvarmaa piiloa keksi. Mutta olisin varmaankin piilottanut useampaan paikkaan, niin olisi jotain jäänyt vanhuuden varalle, kun pääsee häkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.06.2009 - 22:32

Olis pitänyt miettiä ensteks... susi jo syntyessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 23:06

Siellä teilläpäinkö ne lennokit lenteli? Kaikki eivät ole Rockefellereitä että esin jakavat lamput ja sen jälkeen myyvät niihin öljyn kalliilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 23:38

Sanoin, että tyhmä. Siis on aivan tyhmää ruveta suunnittelemaan noin epätoivoista temppua. Mikä ihme sillä kaappaajalla on vinksahtanut päässä? Mitä se on tehnyt tarvitakseen noin paljon rahaa ? Kyllä kohta selviää taas jotain ihan pöhköä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 00:56

Tyhmä kaveri!

Pyyti liian paljon kerralla. Ei osannut laskea kuin iso ja painava pinkka rahoista tulee? Kuution möykky, jos tiivisti pakaa ja painoa on sitten 100 kiloa? Kuka Swartsenneggeri sellaisen huomaamattomasti minnekään kantaa ja mihin rahamäärän piilottaa? Täytyy olla taikurinlahjat? Puolivuotta oli aikaa miettiä hyviä piilopaikkoja rahoille....ei löytänyt ja ne on poliisi pääosin jo kaikki löytänyt. Itse kaveri oli kotonaan piirongin takana piilossa., kun poliisit kysy ovelta, että: Saako jo tulla?

Sikahyvää suunnittelua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 01:06

Mä kuulin että tää oli järjestetty juttu, julkisuudenhakua. Kaappaajaa odottaa vielä isot rahat kun pääsee linnasta.

Lähteet:
Empä kerro. Sisäpiiritieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 01:14

Höpöä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 08:15

Kaappari sai ansionsa mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 08:37

Temppu oli lähellä onnistumista, saattepa nähdä että seuraava yrittäjä (sellainen tulee takuuvarmasti ennemmin tai myöhemmin) ottaa tämän rahan piilottamisenkin tosissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 11:08

amatööriltä aina unohtuu jotain ja harkintaa puuttuu,
tämä homma taisi päättyä melko vähäisillä itkuilla,
surullista on että muut kahjot taas saivat 'uusia ajatuksia',

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 11:53

Aivan Pekka Puupään touhulta tuntuu kaapparin hommat, lehdestä tai TV.stä luettuna ja kuultuna ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.06.2009 - 12:43

Joo, varmaan nakertaa,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 17:41

On se kova elämä rosvolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 12:13

Hyvinkään suunniteltu törkeä rikos ei kannata, "kakki" rahat tallessa. Ei edes turkulaiselta onnistu...