Onko sinulla luurankoja kaapissa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.06.2009 - 19:44

Jos ei ole muisti ihan kokonaan kadonnut, niin ei pitäisi löytyä. Vasta siivosin vaatekomeron enkä muuta erikoisempaa löytänyt kuin villalankoja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 19:46

no ei ainakaan omasta mielestäni, ja varmuuden vuoksi tarkistin linkistä löytyvän listankin, senkin jälkeen arvelisin kaappini olevan siistissä kunnossa ...

www.avioliitto.fi/kriisin_ke..._kaapissa/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 20:10

ei ole on vain noita rankoja puuvajan edes ootamas sahalle päsyä...tai sahaukselle pääsyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 20:19

"Villakoiria" pölähti, kun kurkkasin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 20:51

En ainakaan muista,että olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.06.2009 - 20:51

Eipä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.06.2009 - 21:09

Ei ole ollutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 21:19

tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 21:24

Siellähän ne komerossa kolisevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 21:53

Tässä vastaukset; www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/15147

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 22:26

Ei niitä onneksi sinne ole päässyt livahtamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 00:03

Jaahas, sinuakin kiinnostaa sama asia, kyselin sitä nimittäin tuossa viikko sitten. Minulla on varmasti paljon luurankoja kaapissa, sillä kaapit ovat niin täynnä, että jotain kummaa siellä perällä täytyy olla.
Valitsin juuri parhaimmaksi vastaukseksi sen, jossa joku sanoi, että kolmas kaappi on jo täyttymässä.
Jokaisella meistä on varmasti ihan omat luurangot kaapeissamme, joko tiedämme niistä, tai sitten ne ovat siellä ihan salaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 02:24

Tämmöinen löytyi ylähyllyltä. Käykö se?
images.uncyc.org/commons/1/1.../Skull.jpg

Luuranko tuli ravintolaan ja istui pöytään. Tunnin päästä tuli tarjoilija:
- Anteeksi, että jouduitte odottamaan noin kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 17:43

Onhan noita kertynyt. ;)