Minkä laiset yllätyssynttärit voisin järkätä 14 vuotiaalle tytölle???????????????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.06.2008 - 22:24

oon ite 14 v. ja jos saisin päättää millaset ne olis ni varmaa jotain et menisin kavereiden kaa porukalla leffaan ja sit vaik syömään johonki vähän hienompaan paikkaan, ja sit kaikki vois tulla meille yöks.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2008 - 19:51

no,annat vaikka 100 euroa... sit ostat sille vaatteita (kauniita)...
Viet ruotsin-risteilylle?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2008 - 20:18

Hmm. Minkäs tyyppinen tyttö on kyseessä,edustaako jotai tiettyä muotivillitystä tms :)? Riippuu ihan siitä.. Jos tykkää paljon hengailla kavereiden kanssa niin,kaverit mukaan suunnitteleen ja jos kyseinen tytöllä on joku toivelahja/haave niin sen vois siinä samalla toteuttaa. Jos haave on esimerkiksi jokin benji-hyppy,ratsastus,matka tms. niin silmät kiinni vie auton kyydissä kyseiseen paikkaan ja järkkää sinne pippalovärkit ja yllättää sen. Mietitään mieltymysten perusteella,mikä olisi sopivan tajunnanräjäyttävä tapa viettää synttärit.:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2008 - 23:00

Järjestä tytölle ja hänen lähimmille ystävilleen joku mukava yllätyselämys. Benjihyppy tuntuu minusta turhan hurjalta ja matka kalliilta, mutta miten olisi vaikkapa esim. yhteinen reissu lähikylpylään + vaikka pizzat ravintolassa sen jälkeen (ja tietysti synttärisankarille etukäteen tilattu yllätyskakku tai alkoholiton juhladrinkki!) Toinen kiva vaihtoehto voisi olla liput jonkun hänen tykkäämänsä artistin tai yhtyeen keikalle, tai vaikka kesäfestareille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.06.2008 - 22:35

oon nyt 14 v. nii minä huijaisi'åpoi<sdåf'jn
qehmaG' menemään jonku kaverin kaa ulos shoppilee ja sit sil välin kaikki järkkäis sen himas tai jossai jotku yllätyssynttärit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2008 - 09:50

Sehän riippuu paljon tytöstä itsestään, milaisista jutuista hän pitää, missä hän viihtyy, onko mahdollisesti toivonut jotain erityisesti?

Mitä sitten järjestätkään, toivottavasti se on sellaista ettei 'sankari' tunne itseään millään tavalla vaivaantuneeksi tai nolostuneeksi. Ne bestikset taitaa tuossa iässä olla kovin tärkeitä, älä unohda ottaa niitä mukaan. Budjetti voi ihan hyvin olla arkipäivän todellisuuden mukaan, ei tarvitse liiotella tai revitellä jonkun 'naapurimallin' mukaan.

Hauskkoja synkkäreitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2009 - 11:02

Tee näin: Side silmille ja otat mukaan täysi-ikäsen kaverin. Hänen kanssaan ajatelutatte tyttöä autolla. Sitten ajatte auton takaisin hänen kotiin. Sillä välin ystävät ovat laittaneet kaiken valmiiksi synttäreitä varten. Perillä vain side silmitä ja onnentoivotukset.