Kuka minä olen?

Mistä tiedän kuka olen? Sanovat, että olen mikä olen enkä muuksi voi muuttua. Mutta sellainen vastaus ei riitä minulle. Jos tiedät kuka sinä olet, ehkä myös tiedät mitä minä olen? Voisiko olla niin, että ihmiset luulevat olevansa jotain koska haluavat olla jotakin, vaikka eivät mitään olisikaan, vai onko ehdoton totuus aina se, että kaikki ovat tai luulevat olevansa jotakin? Vai olenko minä hullu tai tulossa hulluksi, kun en tiedä sitäkään, että olen jotain vaikka en olisikaan?

Heh hehhe heee! Olen etsinyt minuutani vuosikaudet enkä tunne itseäni. So what, who cares!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 02:56

Armeijassa:

-Kuka siellä?
-Minähän olen vastannut jo kaksi kertaa! Ettekö tunne ohjesääntöä?
-Kyllä tunnen. Minun tulee huutaa kolme kertaa "kuka siellä" ja sitten ampua.

Kysyjän kommentti

En tiedä onko tämä paras vastaus, mutta hauskin kuitenkin. Ei ollut vastaus kysymykseeni mutta ei kaikkiin kysymyksiin aina tarvitse vastausta saada.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 18:25

No minä meinasin samaa jo päivällä et tiennyt ketä olit. kyllä sinulle joku kaveri täältäkin löytyy. Tuskin olet kenellekään mitään velkaan. Lohduttavat joka tapauksessa sinua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 18:26

jatka etsimistä ehkä sen löydät , mutta minä itse tiedän kuka olen joten ei mitään hätiä ...tuollakaan saralla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 18:47

jokainen on jotain ihan ainutkertaista, tuskin on tärkeää tietää tarkalleen kuka on, kunhan tietää että on ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.06.2009 - 18:47

Etköhän tuon joskus opi tuntemaan, oman minuutesi. Ei se pähkäilemällä muuksi muutukaan. Tee jotain asian eteen, niin luulet olevasi jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 18:58

Jokainen meistä on oma ainutlaatuinen itsensä ja onneksi kahta samalaista ei ole. Itseään voi käydä etsimässä metsässä, vuorilla,luostarissa, retriitissä ja vaikka saunassa, mutta mitä sitten löytää, sitä onkin vaikeampi ennalta arvata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 19:01

Pääasia, että on kivaa eikä pahoita toisten mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.06.2009 - 19:22

Kyllä se totuus löytyy ihan sinun sisältäsi. Se miten käyttäydyt muita kohtaan kertoo sinusta jo paljon. Tarkkaile ja kuuntele itseäsi, saatat löytääkin vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.06.2009 - 20:54

No, enpä minäkään aina oikein ole perillä itsestäni! nou hätä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 21:19

mä oon mä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 00:18

Ole oma itsesi. Älä yritä matkia ketään toista. Kunnioita itseäsi ja kunnioita muita. Jätä tilaa itsellesi, anna toisillekin tilaa sinussa. Etsi itseäsi, löydät jotain uutta. Elä ja anna toistenkin elää.
"Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa, ja lentää siivin valkein niin kuin joutsen !"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 09:32

ei mina tiataa kuka sina olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 17:50

Vaikia kysymys. ihmisiä me ollaan noin suurin piirtein