Tunnetko itsesi sen ikäiseksi, mitä papereissa lukee?

Välillä täällä ollaan jo "rekkaa parkkeeraamassa" ja Juhannuskin on vasta tulossa.
Itse en tunne olevani ollenkaan niin vanha mitä ajokortissa lukee. En ole edes vielä kunnolla tottunut kaupan tyttöjen teitittelyyn, vaan melkeinpä loukkaannun.
Koittakaa nyt hyvät ihmiset vähän piristyä!

Avainsanat: ikä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 21:26

En osaa sanoa kuinka monta vuotta olen nuorempi sisäisesti, mutta passissa oleva luku on aika mieletön ja mun on vaikea sitä uskoa. Kyllä se poika kloppisuus on sisällä ja ei sieltä mihinkään huku!

Kysyjän kommentti

Niinpä.
On kuin passissa olisi painovirhe.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 17:03

ihan samam mietin, et olenkos jo niin vanhan näköinen vai onko tuossa otsassa vuosiluku , kun teititelään , mutta ole ihan mieleltäni kuin tyttönen konsanaan... :) mutta ei se rekka vielä ole maaliruudus ei laisinkaa joten kaasupohjas täs kruisaillaan kypäl... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 17:23

Näytän sedältä, mutta sisällä asuu pikkupoika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 17:26

Parikymppiseksi tunnen itseni vaikka 7-kymmen on lopuillaan. Kohta iso E muuttuu pikku e-ksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.06.2009 - 17:38

Ei tässä hätiä mitiä, paperit näyttää ikälopun vuosia, mutta sisäinen minäni on ihan yhtä nuori kuin muutamat kymmenet vuodet sitten. Siksihän tässä haikaillaan Koopin perään. Mutta tottahan se on, että ne vuosiluvut ovat kuitenkin olemassa, ainakin nuoriso siitä jaksaa välillä muistuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 17:44

En tunne, vaan useita vuosia nuoremmalta. Parin vuoden ajan heinäkuussa, kun lapsella on synttärit, sitä miettii onko miulla jo noin vanha tyttö ( nyt heinäkuussa hän täyttää 22v ) =)
Oikein olen tyytyväinen tähän olotilaan, en halua ollakaan mikään keski-ikäinen eläämänsä kyllästynyt nainen. Pilkettä silmäkulmaan ja eikun menox !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 18:03

Muut minin ikäiseni ovat vanhempia kuin minä, myös arvokkaampia ja ehkä fiksumpiakin, osaavat käyttäytyä ikänsä edellyttämällä tavalla, minä en. Enkä ehkä koskaan opikaan, luulen että en osaa tulla vanhaksi. Väsynyt olen kyllä ajoittain, mutta en vanha. Miinus se minusta !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 18:43

ainakin kolmekymmentä vuotta sitten paperini ja kokemani ikä lakkasivat vastaamasta toisiaan, välimatka senkun kasvaa vuosi vuodella ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 19:01

Useimmiten tunnen itseni ihan kakaraksi. Ja keski-ikäiseksi minua on kenenkään turha tituleerata vaikka mittarissa jo 44.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.06.2009 - 19:14

Mieli vielä kakaraiässä, mutta kropalla jo toinen jalka haudassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 19:27

Minä olen juuri sen ikäinen joksi minua itse luulet, itse minä luulen sen ikäiseksi sinua joksi sinä itseäsi luulet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 19:52

Ikähän on vain numeroita,mutta en tosiaan tunne olevani niin paljon kuin numeroita.Siitä teitittelystä ei kantsu välitää,totesin usseita vuosia sitten,että( tav,)kaupan kassat koulutetaan siihen,mutta on tosi typerää kuulla kuinka parikymppiset teitittelee parikymppisiä.Sitten ääripää,kun todella vanha rouva tulee pullakauppaan,niin myyjätytteli töksäyttää:Mitäss sulle?
Silloin mä meinasin hypätät tiskin yli ja näyttää sille pimatsulle...Mun mielestä jos asiakas sanoo hein,moin tai terve,on myyjänkin oltava samalla tasolla.Tässä tapauksessa asiakas on oikeassa,eiks jeh?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.06.2009 - 20:55

En tunne, tosiaankaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 21:08

oon ikuinen 25:)..eikä todellakaan tunne itseään..hmm..pian..35:(..eiku siis 25;)..hih

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 21:18

Juu,tunnen kyl itteni nuoreks vaik välil iskee kauhistus,et hitsi 30 lähestyy.Sit lohdutan itteäni,et nuori oon silloki,viel vuosia paljon enne ku oon eläke iässä.Sillo ku täytin 18 ni ärsytti se ainane henkkareiden kysely.Viime vuon sattu kerra et niit pitkäst aikaa kysyttii ni sit jo lähinnä huvitti.Kyl myyjääki hymyilytti ku katto papereist ikäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 21:21

en, olen kymmenen v nuorempi... henkisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 21:44

Olen hyvin lapsellinen aikuinen,ainankin lapsenmielinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 22:28

tunnen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 12:36

Kyllä tunnen, vaikka välillä tunnen vetoa nuoruuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 17:51

15 vee, sopiihan se. :D