mitä kun suojakoodini ei toimi

Kaverini yrittivät ottaa pois suojakoodi kyselyni ja näppäilivät kaikkia näppäimiä arvatakseen suojakoodin. sitten helovuttivat ja minä yritin avata näppäimet oikealla suojakoodilla mutta puhelin ilmoitti suojakoodin olevan väärä.

Avainsanat: suojakoodi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 13:49

Oletko kokeillut ottaa akun ja sim-kortin pois,
laita takaisin ja kokeile toimiiko.
Jos ei niin:
Otahan yhteyttä palvelun tarjoajaasi, voisit vaikkapa vaihtaa PUK-koodisi ja samalla näppäilisit uuden pin-koodin.
PUK-koodi maksaa muutaman euron, mutta eikö ole parempi että puhelimesi toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 13:25

helovuttivat; ja saivat vaihdettua koodisi. Siinäpä hakkereille töitä että toimiva löytyy!
minä lukisin manuaalin ja tarvittessa poikkeaisin puhelimeni myyneen kauppiaan luona. ja onhan nyt netissä mahdollista pyytää serveriltä ohjeet liittymänsä ja puhelimensa päivitykseen, koska olet tännekin päässyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 13:35

Alan liikkeessä mahdollisesti pystyvät ratkaisemaan ongelmasi. Eli marssi samaan paikkaan mistä olet puhelimesi ostanutkin ja jos haluat laittaa siihen uudestaan suojakoodin, niin laita koodi itsellesi varmaan paikkaan talteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 14:10

itselläni kans kävi niin , et kämmäsin ja elisasta sain uuden koodin ja on se kyl maksullinen , en nyt muista mitä maksoi, mutta en saanut sitä auki ainakaan samana päivänä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.06.2009 - 14:18

Olisikohan ne kaverit kuitenkin saaneet vaihdettua suojakoodisi, noh uuden saa palveluntarjoajalta, tosin en tiedä onko maksullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 17:55

jos sun näppäinlukko oli turvattu suojakoodilla, niin odota muutama tunti, sen jälkeen pitäisi oikean suojakoodin taas käydä. tämä siis pätee vain jos näppäinlukko oli suojakoodilla