Naista epäillään törkeästä...

parituksesta Helsingissä
Mikä on törkeä paritus?
yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/...origin=rss

Avainsanat: luontaistuotteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 13:33

Eikös se jo tuosta jutustakin selviä. Ja johan se mielestäni on törkeää, että muilla teetetään varsinaiset hommat ja itse kääritään puolet palkkioista onmiin liiveihin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 13:36

Varmaankin juuri se summa minkä ansaitsee pitämällä itse housut jalassa,
ja teettää työt muilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 13:47

Saksassa tuo on normaalia työtä...

Lähteet:
St. Pauli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 14:16

noh hyvin muidu tienas kyl hmmm mietii ...no rikos se on tääl lintukodos ja tuolla summalla siellä vankilassakaan ei kauaa polski..jot en vaihdakka ammattia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.06.2009 - 14:20

Varmaankin kun ei nainen itse tee mitään vaan on se "teetättäjä"
Törkeämmäksihän se taidetaan laskea kun itse olisit "hommissa"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 16:09

eppäillä soppii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 16:55

Suomen rikoslaissa parituksella tarkoitetaan bordelleja ja sellaista seksipalveluiden markkinointia ja organisointia, josta hyötyy useampi kuin yksi henkilö

Lakiin otetaan uusi rangaistussäännös törkeästä parituksesta. Siitä tuomitaan esimerkiksi silloin, jos parituksen kohteena on alle 18-vuotias lapsi. Törkeästä parituksesta tuomitaan vankeutta vähintään neljä kuukautta ja enintään kuusi vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 18:04

Tällä työnantajalla oli useita alaisia, sehän kävi selville tuosta artikkelista.
Työntekijät tekee työn ja pomo kerää rahat, kestää pesä puhtaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 00:24

Oli kai itse oppinut, että on hyvä bisnes. Niinhän bisneksissä toimitaan. Ikävää, ahneutta, sairasta...