Napsun "olemus"on hiukan raikastunut.Mikä on hyvä asia.Viikko jäljellä töitä,sen jälkeen käyn vain "vierailemassa" Napsussa.

Pitkän talven ja jokapäiväisen Napsuttelun jälkeen,on hyvä ottaa vähän etäisyyttä.Käyn katsastamassa Napsua viiikon kahden välein ja syksyllä taas tulen mukaan remmiin uudella vauhdilla.Hyvää juhannusta ja kesää kaikille Napsulaisille!

Avainsanat: aika lähteä kesälaitumille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 11:34

Minä toivotan sinulle myös hyvää juhannusta ja kesää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 11:22

kiitos sinulle myös ja kiva kun moikkaat silloin tällöin, itsekkin lähden lomalle,mutta jos mopiilikaista toimii , niin moikkailen kans.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.06.2009 - 11:34

Hyvää lomaa sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 11:41

Hyvää kesälomaa myös sinulle,minulla on napsuttelu ollut jo nyt vähäistä,kun näin kesällä on paljon muutakin puuhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 11:45

rentouttavaa kesää, koitahan latautua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 11:45

Hyvää Juhannusta ihan kaikille Napsulaisille ! Minulla on niin helppoa tämä napsuttelu tässä olohuoneen sohvalla, että olen 'remmissä' varmaan koko juhannuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 12:47

Napsulaiset ovat raikastuneet!!Rentoa lomaa ja kaunista mittumaaria!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 13:03

Mitä onko nyt jo juhannus? Taas vastahan se viime vuonna oli? Jos näin on niin Hyvää ja rentouttavaa Juhannusta! Muistakaa olla hukkumatta ja pitäkää sep.....selusta selvänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 13:23

Taas se vuosi vierähti, juu.
Onneksi sentään tuo Juhannus on vielä paremmalla puolella. Vielä voi kuunnella tätäkin klassikkoa.
www.youtube.com/watch?v=J7iJao8pAjA

Hyvää Juhannusta kaikille Napsulaisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.06.2009 - 13:28

Jepp, kyllähän tämä uudistus on ihan mukava silmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.06.2009 - 14:24

Raikkaita ja raitistuneita me olemme. Ei meistä huoli, nauti hyvin ansaitusta lomasta. Toivottavasti loma menee kaikin puolin hyvin mainioiden säiden saattelemana. Oikein hyvää Juhannusta sinullekin ja äläkä mene liian lähelle kokkoa ja varo palelluttamasta varpaitasi kylmissä pohjavesissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 14:25

Hyvää juhannusta ja ihanaa kesää sekä lomaa sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 14:40

Aurinkoista juhannusta ja lämmintä kesää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 16:10

kesää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 18:09

Oikein mukavaa kesää ja juhannusta sinulle =)
Kyllä täällä raikastutaan, joten kannattaa meitä käydä kurkistelemassa vaikka lomalla onkin.
Minä olen näin lomalla ennättänyt enemmän napsuilemaan kuin työaikana.
Juhannuksen jälkeen koittaa paluu töihin, joten minun osaltani varmaan hieman hiljenee napsuttelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 17:57

Hyvää kesää sullekin! :D