Missä vietät ikuisuutesi, hyvässä seurassa, vai tavisten kanssa?

www.kauppalehti.fi/5/i/talou...sort=false
Perilliset varmaan ovat mielissään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 23:05

No ei ole ainakaan itselläni mitään tarvetta noin kalliiseen hautapaikkaan, sitten kun aika koittaa! Eiköhän se ihan tavallinen hautausmaa käy, go go tavikset! :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 16.06.2009 - 23:01

Osuipa kohdilleen. Juuri tänäin mietin mihin haluaisin viimeiseen lepooni. Eiköhän ole parasta pysyä kaltaistensa seurassa siellä tuonpuoleisessakin jos sinne sattuu pääsemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 23:12

Siinä vaiheessa ei ole sijainnilla väliä. Eivät häiritse naapurit, ei kylmyys tai veto. On niin kylmää, että ajatuskin jäätyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 23:26

Olishan se-nyt- komeeta ajatella keskelle Colosseumia,mutta sitten kun se aika on,ei mitään väliä,mihin se uurna lasketaan tai tuhka sirotellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 23:45

Ihan suomessa tuolla lähistöllä varmaankin,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 23:50

Tavisten kanssa ajattelin jatkaa elon jälkeenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 23:56

Polttohautaus ja tuhkat uurnaan, jotka kipataan sitten suoraan mereen kalojen ruuaksi. Arkkuun ei voi laittaa, kun täytyy ajatella luontoihmisenä matojen parasta. Miten ne raukat tiiviistä arkusta pääsisi välillä käymään yrjöllä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 00:41

Ei kuulu murheisiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 01:47

ei aavistustakaan, mutta satavarma etten ala siihen investoimaan etukäteen mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 02:08

ikuisuudessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 05:57

Haluan polttohautauksen ja saavat kairata reiän vanhempieni lepopaikkaan ja sinne tuhkat kipata.
Vaan sitähän ei tiedä tekeekö jälkeenjäävät haluamallani tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 07:23

Minulla ei ole mitään väliä mitä ruumiilleni tehdään kuolemani jälkeen, mutta sieluni haluaisin menevän paikkaan jossa on hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 08:14

Maallisen tomumajani saa laskea minun puolestani ihan mihin vaan, se ei ole enää minun ongelmani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 08:19

ei väliä minne nuo jälkeläiset minut kuoppaa, enkä tiedä missä se sielu sitten seilaa, mutta toivottavasti en jää tänne kummitteleen, et jonnekkin muualle sit pääsis se sielu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 09:37

Polttohautauksen haluan, tuhkan kippauspaikkaa en ole vielä päättänyt.
Mihinkähän se sielu sitten vilahtaa, tuskin taivaaseen ainakaan. Taivaspaikkani olen menettänyt jo aikoja sitten ja tuskin enää takaisin saan.
Levoton sielu jatkaa vaeltamistaan, pysähdellen tavisten seuraan =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 10:46

Vietän ikuisuuden sukulaisten kanssa samassa sukuhaudassa,haluan polttohautauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 12:21

Kun ihminen kuolee niin ei siitä jää kun raato ja mitä sillä on väliä missä se on.Muille ihminen jää sydämmiin.Ajattelen näin.Ja myös niin että on ihminen eläessään mikä vaan niin kuolema on kaikille sama.En ole kyynikko vai olenko kuitenkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 21:25

paratiisissa