Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos ?

Avainsanat: mainos tv

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 08:00

just tuli toi flora mainos , jos pikkupoika syö sitä kalasämpylää, mua ihan etoo se mainos, tai se sämpylä en voi katsoa , kun tulee siitä niin pahaolo....oikea yöx mainos...

Kysyjän kommentti

Minulla aivan sama inhotuksen kohde.
Toki niitä on monia muitakin, mutta tämä on ehdottomasti ykkönen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 21:49

Kaikki missä Alatalo laulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 21:54

Kaikki ne kosmetiikkamainokset, joissa nainen henkäisee lopuksi "olet sen arvoinen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2009 - 21:55

Suomalaiset ovat maailman nopeinta kansaa ja nimenomaan se makuukammariversio. Mielestäni se on hieman liioiteltu yhdestä nopeudesta ja myös loukkaavakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 22:42

kulta mokka mainos jossa kuuuu aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadsdgah

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 22:52

Eniron mainokset varsinkin se missä se ihme tikka tulee ja sanoo: Eniro 0 100 100, miten voin auttaa?

Lisätty: 17.06.2009 - 12:57

Melkein unohdin. Tietysti myös se fitness muro mainos missä ne huutaa, että hyvää linjoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 22:56

Mainosten aikana teen näköjään aina jotain muuta, kun ei tule mieleen sen enempää hyviä kuin huonojakaan mainoksia.
Nyt muistui yksi mieleen, jossa joku nainen kailottaa, hyvää linjoille, hyvää linjoille, linjoille, linjoille. Jotain muroja siinä kai mainostetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 23:14

Niitä on paljon, oikeastaan kaikki ärsyttävät. Katson niin vähän televisiota, että en osaa nimetä sitä ärsyttävintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 23:52

Nämä saunalahden senttimainokset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 00:04

Kaikki ulkomaalaiset päällepuhutut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 00:24

Mamma: Ruokaa ja vähän äkkiä tänne!
img258.imageshack.us/img258/...ppi9fq.jpg

Lisätty: 17.06.2009 - 00:28

Sori sen piti olla TV, siis jälkeenpäin päälle puhutut ulkomaiset. Suu käy, mutta ääni tulee jälkijunassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 02:14

Muunlaisia ei taida löytyäkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 09:41

Juuri nyt ei ärsytä mikään kun ei ole televisiota,
mutta onhan niitä paljon jotka on tehty varmaan tarkoituksella ärsyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 10:50

Becel-sitä sydämesi rakastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 18:06

Halvalla tehdyt, missä värit vaan välkkyy.. ja sit kaikki puolipervot mainokset. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 14:15

no juuri nuo, " vai mikä se nyt oli" jne. niitä on niin paljon, että alkaa hermot mennä. ja sitten kun jotkut ovat niin tylsiä.