Putoaako taivas päähämme?

" Saksalainen 14-vuotias Gerrit Blank voi kiittää hyvää onneaan siitä, että on edelleen elossa. Blank käveli keskellä katua, kun hänen päälleen tippui yhtäkkiä taivaalta meteoriitti. Onneksi pudonnut pyrstötähti ei osunut poikaa päähän vaan ainoastaan käteen. Isku oli silti niin kova, että Gerrit lensi maahan ja sai arven käteensä. Sen lisäksi hän pelästyi melkoisesti. "Meteoriitti lensi niin lujaa, että maahan osuessaan se hautautui syvälle tiehen", Gerrit kertoi."

On pojalla käynyt tuuri, että kivi ei osunut sentään päähän. Jos se iskeytyy syvälle maahan, niin ihmisestä se menee läpi.
www.ursa.fi/wiki/Meteoriopas...pudottajat

Lisätty: 23.06.2009 - 00:41

Täytyy vielä epäilijöille lisätä, että oletteko koskaan tulleet vilkaisseeksi kuuta kiikareilla tai kaukoputkella?

Avainsanat: meteoriitti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 01:25

Taivaalla on melkoinen määrä tietoliikenne- yms. satelliitteja joilla on jopa merkitystä päivittäiseenkin elämään. Putoaako taivas todella niskaan? Romusadetta odotettavissa -- sää ennusteet tulevat.

Kysyjän kommentti

Aina pitää vähän pelätä, mutta toivoa toki parasta, ettei osuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 21:50

Ei putoa. Kukas se olikaan joka pelkäsi taivaan putoamista Asterix-sarjakuvissa ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2009 - 21:51

Toivottavasti ei putoa. Mutta jos niin käy, niin taitaisin olla vähän aikaa kuuluisa ja siitä sitten historiankirjaan jäädä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 21:51

Berritillä oli aikalähellä, ettei "taivas" pudonnut päähän. Vaan ei se putoa meidän muidenkaan päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 22:01

Pitääs olla tarkkana ja katsella taivaan esineitä kuljeskellessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 22:06

ei taivas, eikä toivottavasti mitään taivaaltakaan

(pahinta mitä itse sieltä olen saanut on aimo annos lokinpaskaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 22:12

Ei se mitään putoa!
(Kuuluisia viimeisiä sanoja...?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 22:36

Taivas ei putoa, mutta sitä avaruusromua voi tulla alas. Eiköhän ne suurimmaksi osaksi kuitenkin hajoa ilmakehään tullessaan niin, että ei sitä kovin usein sieltä niskaansa saa kukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 22:50

Onhan sieltä aina jotain sinkoutunut maahan. Osuman saaminen on epätodennäköisempää kuin lottovoitto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 23:52

Sitä odotellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 02:13

EI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 08:53

ei taivas , mutta taivaalta voi pudota mitä vain esim. linnun kakkaa ...oma kokemus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 10:51

Tuskimpa vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 18:07

Tunnetusti taivashan putoaa niskaan! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 04:39

Ei totisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 10:36

e