Ravaatko alennusmyynneissä ?

Minä en. Hermot siellä menee. Jos en mitä voi ostaa ilman alennusmyyntiä, olen ilman.

Avainsanat: alennusmyynti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 23:56

En todellakaan, minua ei saisi sinne millään, liikaa ihmisiä ja stressiä

Kysyjän kommentti

Todellakin stressin ja vatsahaavan sieltä saa. Naisystävä on aivan mahdoton aleissa kävijä, häneltä saan aina kuulla, että en ole normaali nainen kun voin vastustaa alet !
Kiva oli huomata täällä Napsun porukoissa olevan enemmänkin meitä epänormaaleja =))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 18:33

Minä menetän hermoni mieluummin basaareissa.
Vaikka saisivat kuinka kiskottua ylihintaa, niin saan ostokset kuitenkin paljon halvemmalla kuin suomesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:39

en varsinaisesti ravaa missään myynneissä, tarpeeseen ostan oli sitten hinta ali tai yli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:40

En ravaa,kun en tartte mitään+ samat jutut kuin edellisillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:46

Ei täältä ole helppo ravata, käymme vain kerran pari viikossa kaupassa.
Matkoilla joskus, kun satun kulkemaan ison ALE-kyltin ohi, saatan poiketa sisään sen houkuttelemana. Tai jos hotellin aamiaispöydässä luen paikalisesta lehdestä mainoksen, jossa luvataan alennuksella juuri se tuote, joka on ostoslistassani, poikkean k.o. myymälään, mikäli se sijaitsee kävelymatkan päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:50

En varsinaisesti ravaa,mutta hyödynnän alennusmyyntejä hankkimalla edullisesti vaatetta hurjaa vauhtia kasvavalle koululaiselleni. Toki sieltä mukaan tarttuu joskus kampetta itsellekin (viimeksi aika ihanat kengät kympillä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2009 - 19:05

En heti alkuun, mutta sitten niitä viimeisiä käyn katselemassa. Mutta kaikki pävittäiset alennuskorit pengon. Olen säästynyt kymmeniä euroja kuukauden aikana vaate- ja kenkäostoksissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 19:13

en varsinaisissa alennusmyynneissä, joskus joku erinomainen tarjous saa lähtemään liikkeelle

ps. olen suututtanut koko suvun naisväen väittämällä että heillä on sellainen geenivirhe, että löytävät varmasti jokaisesta alennusmyynnistä jotain vähintäänkin täyshintaista, useimmiten ylihintaista, jota ei tosiaankaan tarvita, mutta piti ostaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 19:39

En ravaa. Ostan silloin kun tarvitsen jotain. Hulluksi siellä aletungoksissa tulee. Tönitään ja tuupitaan, ja viedään käsistä kaikki, minkä on just omaan käteensä ehtinyt ottaa. Huh mitä meininkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 20:58

Enpä oo ravannunna, jos satun puotiin, ja jotain osuu alennusjutsjaa, jota tarvitten kohalle, niin sitten ostan. Mie en kestä semmosii ryysiksii...joskus maailmas kokeillu, ja jos hermot tosissaan oli sinne mennes, nii ei ainakaan takas tulessa, eikä sittenkään saanu sitä mitä lähti hakeen, höh..... humpuukii....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 21:23

Toisinaan vaimo pakottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 22:24

Tänään vaihdoin maisemaa, ja matkalla on Penkola Hattulassa, trikootehtaiden jämämyymälä. Siellä oli alennusmyynti 50%, en tiennyt siitä, ostin edullisia vaatteita pojanpojalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 01:59

En voi sietää alennusmyynneissä ravaamista. Stressaannun ja tulen hulluksi siellä, joku varmaan koputtaa olkapäälle ja sanoo että, tulit jo. Samoin on myös jouluostokset. Nekin hoidan jo hyvissä ajoin ennen jouluruuhkia. Minua ei saa sinne kuin kilon, korjaan puolen kilon paloina. Korkeintaan, sillä voin tarpeen vaatiessa ja vaaran uhatessa asettua roomalaistenkin aikoinaan käyttämään kilpikonnapuolustusasemaan.

Lähteet:
Oma pää, toistaiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 02:22

Ei kunto kestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 02:43

En. Kun tiedän mitä tarvitsen liikkeet on lähellä. Alennusmyynnissä tulee noita heräteostoksia ja ne ruunkat ei oikein kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 09:28

en jos en mitään tarvitse, mut jos liikun jonkin kaupan ohi ja tarvitsen jotain niin kyllä sitten voin poiketa katsastaa tarjontaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 09:58

En, sillä olen tätä peruskokoa joka ei löydä niistä koskaan mitään sopivaa ja ovat tosiaankin äärimmäisen rasittavaa aikaa, vältän silloin kaupassa käyntiä. Ihmiset suorastaan tappelevat ryysyistä jotka ovat jonkun euron halvempia, ostan mieluummin kirpputorilta vielä halvemmalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 13:00

En jaksa. Ostan vain tarpeellisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 18:10

Kyllä, pää kolmantena jalkana. Ikävä kyllä, tulee ostettua kaikka kun luulee säästäväntä. Mutta onneksi ei oo luottokorttia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 21:03

Nyt tällä viikola tuli käytyä eilen ja tänään seppälän alennus myynnissä. viikko sitten käytiin jyväskylässä alennus myynneissä kun oli muutakin käymistä siellä päin.