Muistatko ensirakkautesi?

www.hs.fi/viivijawagner/1135246623709
Tuntuiko tutulta?

Avainsanat: ensirakkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 18:18

Kyllä minä muistan päivittäin, on kuljettu samaa taivalta 35 vuotta, vanhin lapsemme on 34 vuotta.

Kysyjän kommentti

Sinä varmaan muistat kaikkein parhaiten, kun nuo muut vain soittelevat tai törmäävät silloin tällöin. Onnea teille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 18:24

tottakai.. toisenkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2009 - 18:26

Onnea Maarit3 ensirakkautesi ei sammu koskaan.
Mutta itse olin kansalaiskoulun viimeisellä luokalla kun naapurissa olevassa oppikoulussa oli yksi Risto. Voi luoja miten komea. Kerran jopa houkuttelin likkakaverini nousemaan kanssani siihen bussiin jolla tämä rakkauteni kohde meni kotiaan. Jäimme sitten hänen pysäkistään seuraavalla pysäkillä pois ja kävelimme tien toiselle puolelle ja takaisin kylille ja viimeisellä bussilla sitten omaan kotiin. Mutta ei siitä sitten koskaan sen kummempaa tullut. Mutta sanon vieläkin: hitto miten oli komea poika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:26

Wagner on kova jätkä, mie niin siitä tykkeen =) ( ei kuitenkaan ollut se ensi rakkaus )
Kyllä muistan. Ja ihan hyviä muistoja, en halua unohtaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:36

Ensirakkauteeni liittyy surullinen tarina. Jokin ihmeellinen side tuonne 20 vuoden taa on jäänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:49

Ihan varmasti muistan. Oi Sigvard, Veckjärven kesä ja metsämansikat. Viatonta kuhertelua, mutta ikimuistoista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:50

Muistan muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 19:18

Totta Mooses, ollaan kavereita vieläkin, reetta oli meillä lapsenlikkana siihen aikaan kun rakastuttiin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 19:32

TottaMooses, muistan ne kaikki.
Yksi polttelee taholtaan vieläkin, yli 40 vuoden takaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 19:36

Muistan ihan hyvin. Se rakastuminen oli ehkä kaikkein herkin ja kaunein, kun se tapahtui kansakoulun tokalla luokalla.
Sen jälkeen ei ole ollut yhtä herkkää se tunne. Näinköhän se poika enää muistaa. Tuskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 19:49

Muistan toki, lämmöllä ja joskus pidämme yhteyttä vain siinä mielessä, että mitä kuuluu jne. Ei sykähdytä enää ja onneksi meistä ei silloin paria tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 21:21

Kyllä minä muistan hyvin. Joskus soitellaan silloin tällöin.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 22:21

En oikein tiedä, mistä aloittaisin tuon laskemisen. Mikähän olisi ollut tuo ensimmäinen ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 23:01

kyllä muistan oikein hyvin. eikä tämä poitsu sitä koskaan saanu selville, että olin ihastunu siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 23:57

Muistan oikein hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 02:22

Toki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 09:31

muistan oikein hyvin ja joskus jutustellaan vieläkin ja terkkuja tulee tutuilta....joten ilmeisesti hänkin muistaa.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 09:46

Kyllä kun törmään nimeen ja lärviin muutaman kerran vuodessa netin ja joskus lehdenkin kautta. Ei ollut silloin aikoinaan mikään julkisuudenhahmo, mutta nyt ehkä hieman sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 18:17

Ihastuksia vaan on ollu matkan varrella, en usko ketään koskaan oikeesti rakastaneeni. :D