Ole hyvä! Klikkaa tätä linkkiä .......rohkeasti vaan....satumainen onni odottaa sinua ------ >>>>>>>>>>>>>

AHAA....jäit KIINNI! Nyt sinun on pakko ostaa tämä tuote!

Tämä on klikkaus petos! Tiesitkö, että voit joutua tästä hyvästä oikeuteen, jos et osta!
Klikkauspetoksella tarkoitetaan toimintaa, jossa verkkomainoksia näpäytetään ilman mitään ostoaikomuksia.

Lue oikeutesi alla olevasta linkistä:
www.digitoday.fi/bisnes/2009...0914590/66

Lisätty: 16.06.2009 - 17:12

Sorry vähäviisas. En todellakaan tiennyt että olet mummo?

Lisätty: 16.06.2009 - 17:41

Palisanterille tiedoksi!

Mikä on linkki?

Linkki ohjaa jollekin toiselle sivulle, joka on määritelty linkkiin. Linkki näkyy erilaisena sanana tai tekstinä.

Kun asetat hiiren linkin päälle, siihen tulee näkyviin käden kuva. Kun napsautat hiirtä, pääset siirtymään linkin osoittamalle sivulle. Linkkisivulla on lisätietoa.

Tällekin sivulle tullessasi käytit linkkiä !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 18:08

Apua, minäkö tyhmä ??
Nyt heittää taas yli hilseen !!
Mutta ei se mitään, klikkaillaan jatkossakin, kaiken uhalla.
Täytyy varmaan hommata langaton hiiri =)

Kysyjän kommentti

Sain kuitenkin pienen paniikinpoikasen sittenkin aikaiseksi ja päivä on pelastettu. Nyt en vaan ymmärrä tuota hiiri juttua, mutta minä en valitettavasti olekkaan kissa vaan koira. Siis kissojen juttuja. : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 16:57

älähän sinä onttopohjaoy mummoja pelottele,

tuossahan oli kyse isojen poikien busineskikkailusta , petollisesta toiminnasta, sitähän kaupankäynti useasti on ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 17:02

Ja höpö, höpö. Pitää kai se tavara ensin nähdä, ennen kuin ostaa. Ja klikkaamatta sitä ei näe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 17:15

Täällä suomessa klikkauspetoksilla on vain tarkoitus tyhjätä yrityksen koko budjetti, eikä vain mainosbudjettia.
Erilaisia luetteloita julkaistaan useita kymmeniä saamieni puhelujen perusteella.
Pyytävät samanlaista ilmoitusta, kuin "viime vuonna", vain 725€ ja sillä saan 30 000 hakua, jotka yritykseni nimellä vuoden aikana on tehty.
Vähän outo juttu, sillä minulla on yhden käden sormin laskettavissa oleva määrä kiinteitä asiakkaita, jotka kyllä numeroni tietävät ilman nettiäkin.
Yhdestäkään ilmoituksesta en ole liioin ikinä maksanut senttiäkään, vaikka kivenkovaan väittävät, että minulla on sopimus ollut jo kauan.
Enää en jaksa olla varsinaisesti ystävällinen soittajalle, joka valehtelee kirkkain silmin minun maksaneen kiltisti joka vuosi tuon summan, joka ylittää koko toiminnan aikaisen mainosbudjettini.
Useimmiten kerron firman olevan vararikossa ja milloin mitäkin sattuu mieleen juolahtamaan ja kiellän jyrkästi julkaisemasta yhtään mitään edes ilmaiseksi.
Ainoat jotka noiden "julkaistujen" luetteloiden perusteella soittelevat, ovat toiset huijarit.
Panin tuon julkaistut lainausmerkkeihin, sillä siitä on ainakin viisitoista vuotta, kun on käyty ensimmäisiä käräjiä luetteloista, joita ei ole koskaan aiottukaan julkaista. "Asiakaskontakteista" kyllä laskutetaan. Missähän se laskuri on? Miksi kukaan niistä 30 000 ei ole soittanut? Montako "asiakaskontakstia" minulla mahtaakaan olla, kun noita luetteloita on niin paljon?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2009 - 17:17

Ei sitten pidä klikkailla ettei tule ostettua sikaa säkissä. Ainoastaan Napsuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 17:33

Siis mitä, eihän siinä kysymyksessä mitään linkkiä ollut, koko kysymys oli petosta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:56

Ja minähän klikkaan mitä haluan ja minun klikkaukset ei amerikoihin asti kuulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 20:09

Em mää nää mitään tuotetta,mitä mää halusin,hui kauhee kum mua on petkutettu ja sää lupasit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 23:59

Naah, maksa niin maksan takaisin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 09:43

höpöhöpöpöö..ja nauraa .. :) en myönnä mittää ainaskaa... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 18:13

Nyt en tajunnu... voe voe.