Kefaloniassa tänä vuonna olleita?

sattuuko olemaan Kefaloniassa kävijöitä. Lentoaikataulut muuttuivat, kysyn miten olette onnistuneet hotellijärjestelyissä, oletteko saaneet maksua vastaan pitää huoneita pitempään?
Me mennään Skalaan, hotelli on Mi Abeli.

Lisätty: 20.06.2009 - 11:59

Kefalonian tämän vuoden lentoihin tuli yhteensä 24 t muutos eli 12 t molemmissa suunnissa.
Mi Abeli on pieni hotelli, 13 huonetta.
FM ei keväällä pystynyt sanomaan mitään saako huonetta pitää pitempään. Täytyy käväistä toimistolla ja kysyä suoraan sieltä. Eivät tienneet onko siinä muita kuin
suomalaisia asiakkaita.
Kefalonia on saarena tuttu mutta ei tuo kylä. Ei olla rannalla makaavia ihmisiä vaan liikkuvia. Auto vuokrataan ilman muuta. Olemma 2 aikuista. Kiitos vuokraajavinkistä.
Mi Abelissa on myös ravintola jota mainostetaan kylän parhaimmaksi. Olemme kreikkalaisen ruoan ystäviä, katsomme sen ravintolan tietysti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 19:00

Olimme juuri muutaman viikon lomalla Kefalonian Skalassa. Hotellimme oli Asteris. Huoneiden luovutus oli klo12, kyselimme josko voisimme olla vähän pidempään, koska meillä oli 2 v. lapsi mukana. Olivat kovin ystävällisiä (niin kuin kaikki paikalliset siellä) ja pahoittelivat etteivät voineet antaa aikaa kuin klo 14 saakka. Meitä ennen Suomeen palanneet pystyivät pitämään huoneensa jopa 18 asti, mutta turistiryysiksen alkaessa huoneet pitää ehtiä siivoomaan jossain välissä. Asteris oli pieni hotelli, Mi Abelin koosta en tiedä.

Laitan tähän vielä muutaman ravintolavinkin Skalassa:
The Pines, Old Village ja Aquarius olivat meidän ehdottomia suosikkeja. Hyvää ruokaa oli myös Flamingossa ja italialaisessa Ristorantessa. Kävimme myös ravintola Mi Abelissa, mutta heidän ruuastaan emme innostuneet (varmasti eri kuin teidän hotelli siis..)

Auton vuokraus kannattaa tehdä The Greekstonesilta. Sielä Dr. Philiä muistuttava Antonis on aivan huippuystävällinen ja esim. lastenistuimen sai ilmaiseksi autoon.. Suosittelen auton vuokraamista, Skalan biitsit ei ole hääppösiä, äkkisyvää ja tuntuu inhalle jaloissa (vesikengät oli meidän suosikit..)

Kannattaa mennä Myrtos-rannalle, tosin se on nyt varmaan ihan täynnä, sesonkiaika kun on.

Voisin laittaa kuvia tänne meidän matkalta, niin näet vähän maisemaa, jos ette ennen ole käyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 17:05

En tänä vuonna ole ollut Kefaloniassa. Mutta yleensähän jos hotellissa on tilaa, saa maksua vastaan venyttää lähtöpäivänä poistumista hotellista. Ainakin keväällä Espanjassa saimme pitää lähtöön saakka huonetta pientä korvausta vastaan, ei ollut tungosta tulijoissa siihen huoneeseen samana päivänä.