Onko kellään kokemuksia ISLANNISTA? Pitäs kävästä siellä syksyllä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 16:47

Kokemusta on mutta noin 30 v sitten oltiin siellä. Mentiin laivalla Norjasta.
Mielenkiintoinen maa, heinäkuu vuoden paras aika käydä islannissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 16:48

Muutama vuosi sitten olin keväällä Hki-Reykjavik-Hki reissulla.
Öitsin kävelymatkan päässä keskustasta Hotel Loftleidir´ssä. Tein reissun geysireille, uiskentelin Sinisessä Laguunissa, reissasin siellä sun täällä.
Nyt elokuussa lennän Reykjavikin kautta Nuuk`kiin Grönlantiin. Olen mennen tullen 3pv Reykjavikissa, ja olen buukannut guesthousiin itseni, keskellä kaupunkia ja edullinen aamiaisella ja internetyhteydellä. Nuukissa olen vain 5 pv B&B majoituksella ja tarkoitus tietenkin siellä joko helikopterilla tai laivalla paikasta toiseen liikuskella.
Edullisimmat lennot löysin:
www.icelandair.com/
ja
www.airiceland.is/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 17:00

www.iceland.org/fi/suurlahet...islantiin/

Kokemusta ei ole Islannista, mutta tuosta linkistä saat aika paljon tietoutta.

Lähteet:
googletin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 17:44

Kun menet Islantiin,käyhän Islannin hevosratsastusretkellä,järjestävät lyhyitäkin=päivän taikka jopa viikon retkiä maastossa.Se on hauskaa puuhaa ja näkee luontoa rauhallisesti lyhytjalkaisen "pikkuhevosen" selässä.
www.icelandairconference.fi/.../index.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 02:28

Mainio maa ja mainiota väkeä.