JJL
Kysytty: 16.06.2009 - 13:50

Siitä starttikonepistoolista. se oli possu sedän suositus ei ehdotus. eli misä olisi hyvä kokeilla tuota laitetta. turun seutu

Eihän ampumaradalle mennä ampumaan paukkupanoksia. Kai oikeella ampuisin jos radalle menisin. Ja ei niitä toi on typerää ja kuin sä noin jne. Vaan värkeviä ehdotuksia otetaan mieluusti vastaan asiian perehtyineiltä ei kylä mummot tahi piha poliisit ja aseiden vastustajat. en itse halua omaksi oikeaa asetta, aseet tappaa väärän ihmisen käsissä. Eli rätkitään sit menneen ja ootellaan poliseeja jos niin sit käy. Eipä paljon väliä. tämä on koristeeksi ja reksiviitaksi omiin ns leffoihin ja videoihin. kiitos

Lisätty: 16.06.2009 - 15:15

Hurjatta. on nyt eksynyt aiheesta, miksi ei saisi käyttää. laki ei kiellä ampumista starttipistoolilla tai vastaavalla. ja se uusi-vuosi ei oikein liity asiaan mutta sitä se vanhuus teettää. ja juuri ihmisten arvostamisesta tätä kysyin. ottappa keksi ja rauhoitu. ja kissanainen. en kieltänyt kirjoittamasta, mutta nuo sinun kommentit tuhlaa kummasti aikaa. otappa kissa syliin ja anna iso hali sille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 16:36

Kuules JJL,jos ei napsulaisten vastaukset tyydytä,kysy täältä
igs.kirjastot.fi/iGS/kysymyk.../haku.aspx

Kysy mitä vain!Voit kysyä anonyyminä!!Mun mielestä tulee vastaus ilman "voivoi ja voi hellanlettas sentään",täällä asiallisia aikuisia(kin) ihmisiä,jotka eivät ala pottuilemaan heti paikalla kuten sinä kysyjänä.
Rauha maahan ja ainakin Turun seudulle ja ihmisillä hyvä tahto!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 14:03

Mene sellaiselle alueelle missä saa metsästää.
Älä kuitenkaan räiski pesimäaikana. 300m. rakennuksista ja ihmisistä, paikassa missä ei pesi mikään eläin, niin on kumma jos ei saa leikkiä omalla lelullaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 15:22

Useimpien kaupunkien järjestyssäänössä (varmasti Turunkin) on kielletty häiritsevän metelelin aiheuttaminen asutusalueella. Sarjatuliaseella (vaikka vain feikki) paukuttelu varmasti kuuluu tämän säännön piiriin. Eli metsään vaan, tarpeeksi pitkälle asutuksesta, jos siellä Turunseudulla sattuis olemaan joku vanha hiekkakuoppa tai vastaava, jossa mopopojat käyvät pärryytelemässä, niin luulisi siihen joukkoon sinunkin paukkutelujesi sopivan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 22:37

Uusi vuosi on kauhun aikaa monille vanhuksille (en katso kuuluvani vielä tuohon kastiin) ja muille herkille ihmisille, sekä koirilla, ehkä myös kissoillekin. Olen asunut urheilukentän laidalla, ja kuunnellut starttipistoolin paukahduksia, siitä lähtee melkoinen ääni. Ei mitenkään miellyttävä, ei kuulu kaupunkiympäristöön. Aseen kanssa liikkuminen kaupunkialueella tuskin on luvallista missään, varsinkin jos sillä ammutaan, vaikkapa vain ilmaan. Pienemmästäkin saata poliisit perääsi. Sitäkö haluat ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 09:51

mene sinne lentokentän maastoon, siellä ei haittaa, kun muutenkin on meteliä lentokoneista ..