Aikooko kukaan mennä lavatansseihin tulevana juhannuksena?

Avainsanat: lavatanssit juhannus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 13:30

Kylläpä vaan. Finlandersin tahtiin ajattelin tanssahdella Eikä vesisadekaan haittaa, kun lavassa on katto :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 13:26

En ole aivan varma vielä, tuskin mutta saattaa silti olla mahdollisuus että menen.
On yhtenä suunnitelmana mennä laivalla eräälle saarelle missä on lavatanssit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 13:33

Tanssitaidottomana en viitsi mennä. Parempi vaan pysyä kotosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 13:36

Saattaahan tuo olla mahdollista, jos kohdalle sattuu.
Mökkijuhannus ei nyt näytä oikein houkuttelevalta, joten kyseeseen voi tulla pienimuotoinen maakuntamatka, etenkin, jos jollekin kulmalle luvataan parempaa säätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 15:05

Joku aikoo ja meneekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 15:19

En kyllä ole aikonut mennä. nuorempana joskus tuli käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 15:43

Eipä taida tänä juhannuksena lavoja osua kohdalle ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 15:46

En, kun ei tanssitaidot ole ihan sitä luokkaa, että sinne viitsisin mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 17:16

Ei lava vaan siltatansseihin Suomen vanhimalle antiikkisille teräsbetonisillalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 04:49

Tältä erää jätän väliin.