Kesäteatteri?

Käytkö kesäteattereissa?
Mikä näistä olisi mieluisin?
www.yle.fi/tekstitv/html/P875_01.html

Avainsanat: kesäteatteri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 13:05

Käyn joka kesä Teatteri Eurooppanelosen molemmat kesäteatterit katsomassa ja aina ovat olleet todella tasokkaita. Niinkään en välitä pelkältä harrastajapohjalta tehdyistä kesäteattereista, vaikka varmasti laadukkaita on niissäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 13:02

Pakko tunnustaa, että en ole kesäteatterissa käynyt koskaan. Harjoituksia olin kerran katsomassa Suomenlinnassa. Siinä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 13:10

En käy kesäteattereissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2009 - 13:49

Taisi olla reilu kolmekymmentä vuotta sitten kun Kaunis Veera -esitystä kävin katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 13:57

Olen käynyt aikoinaan joka kesä jossain. Suomenlinnassa on parhaat esitykset. Ovat kyllä paljolti kevyttä hömppää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 15:06

viihdettä, en käy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 15:29

Nyt jo neljä kesää mennyt ilman teatteria. Ollaan vaan rakennettu ja rakennettu.
Tänä kesänä yritetään mennä ja kyllä se on ihan omanpaikkakunnan kesäteatteri.
Aikaisemmin olen käynyt savonlinnassa, kerimäellä, tampereella.
Kesäteatteri saa mielestäni ollakin kevyttä, olkoon sit vaikka hömppää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 15:50

Kyllähän noita tulee käytyä

pari pakollista siitä syystä että lavalla on suvun jälkikasvua
pari piintynyttä tapaa, liittyen mökkivierailujen ohjelmaan (paikallisia puskateattereita)
pari sellaistakin yleensä kesässä löytyy, joihin menee ihan omasta mielenkiinnosta

eli yleensä 6-8 satoi tai paistoi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:13

Kyllä käyn..tavallaan pieni harrastus pongailla eri pitäjien esityksiä vaikka aina ei onnistu, kun työvuorot sotkee näitä harrastuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 00:47

Käyn ja ole ollut mukanakin pari vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 09:59

yritän päästä teatteriin ja olen itsekkin ollut teaterissa töisä, se on aivan oma upea maailmansa ja itse harrastan juuri noita harraste teattereita, enkä ole yhtään kertaa pettynyt ovat todella laadukasta ja hyvää viihdettä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 12:12

Tänään olis just joensuun kesäteatterin ensi-ilta.
Kavereita lavalla joten liput on mutta en pääse vielä katsomaan
heinähattua ja vilttitossua. Myöhemmin kesällä varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 13:40

Itse en käy, mutta hieno asia.