Tietojani päivittäessäni tuli eteeni probleema?

Ratkaisin sen kyllä omalla tavallani sostiedoissani, mutta siellä kysytään sen henkilön puh.numeroa jolle ensisijassa ilmoitetaan. Harvalla pysyy puh.nro jatkuvasti samana, eikä sitä muista aina vaihtaa. Mitä sinä tekisit siinä kohtaa?

Lisätty: 16.06.2009 - 14:00

Sospassissa ei ole oikeastaan tilaa kuin yhden ihmisen tiedoille ja huomasin tänään kun kävin tämän tärkeimmän henkilön yrityksen sivuilla, että puhelinnumero joka minulla on, on jo kauan sitten vaihtunut uuteen. Ja monennenko kerran, en ole laskenut. Siksi en tietoihin laittanut puh.numeroa, vaan sellaista mikä ei koskaan muutu.

Lisätty: 23.06.2009 - 18:56

Ratkaisin sosinforannekkeeseen tulevan ensisijainen henkilön kohdalla laittaa täydellisen nimen ja sos.turvatunnuksen. Vaikka puh. nro olisikin vaihtunut, niin olettaisin että niillä tiedoilla löydetään varmasti oikea henkilö jolle ilmoitetaan.
Katsoin tuon parhaimmaksi vaihtoehdoksi kuin mitkään muistutukset. Saattaahan minulle tapahtua jotain silloin kun puhelin ei ole matkassa. Tai ennenkuin muistutus muistuttaa. En tiedä onko systeemini toimiva, ehkä kyllä oikeasti halua että sitä joutuu kukaan testaamaankaan. Mutta koskaan ei tiedä mitä huomenna tapahtuu...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 13:36

Nykyisinhän kännykkänumerot eivät vaihdu vaikka operaattoria vaihtaa. Eli ei niin suuri asia enää.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 11:48

Lisää tietoihin ICE2 ja 3.
Ykkösvaihtoehto ei aina välttämättä ole tavoitettavissa, vaikka numero olisikin oikea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 11:50

eikös se ole juuri se ICE vai mikä merkki se nyt oli jonka laittaa siihen henkilön eteen jolle haluaa et soitetaan jos jotain sattuu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 11:51

mää ainakin muistan usein jos numero muuttuu et ei mua haittaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 11:51

Vaihtaisin muistaessani,tarkoitatko kännykän numeroita>Papitin neuvo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 13:12

Kyllä minä ainakin vaihtaisin, vaikka jonkun muistutuksen avulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 13:20

Puhelimeen muistutus asiasta, niin ei pääsen unohtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 16:16

Minun puhelinnumeroni on ollut jo kauan sama. miksi vaihtaa kun tuntuu hyvältä numerolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:08

Tarkoitit ilmeisesti tätä:
www.geocities.com/harnes_ver...s-opas.htm
Voi lisätä sinne osoitteita kopioimalla linkin ja liittämällä sinne uuden tiedon tai varanumeron.