hei tuleeks teil tuohon napsun ylä reunaan tuolainen ihme ötökkä yks kaks pompaten oiskos se joku mainos kait ..?

huh et meinaan saada sydärin, kun siihen pongahtaa...kamalan näköinen otus ja ihan saa mut säikyks.. heh ..

Lisätty: 16.06.2009 - 11:56

nauraa niin et vesivaluu silmist , no juu se seonkin , mut en uskaltanut sitä edes katsoa alussa, kun niin paljon peljästyin huh... no hyvä et ei se ainakaan pure,mut jos tuota ötökkää on lapsille tarkoitettu katottavaks niin en antais, kun on ihan kaamean näköinen tuossakin ja minullekin ihan liian jännä.... :) hehee....

Avainsanat: ötökkä sydäri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 16.06.2009 - 11:51

Hyvä etten pelästynyt mikä päälleni lentää kun eka kerran tälle uudistetulle sivulle tulin. Onneksi on vaaraton veitikka.

Kysyjän kommentti

hyvä, et en ollut ainut joka sitä ötökkää säikähti...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 11:47

Taidat tarkoittaa Silja Linen mainoksessa olevaa Ice Age -elokuvan pääsankaria, jonka nimi on 'Scrat', tuo mulkosilmäinen orava, suomeksi 'Jyrsis'. Elokuvasta on nyt tullut uusin eli 3. versio.

Lisätty: 16.06.2009 - 12:33

Nuo Ice Age -leffat mielestäni ovat hyvin lapsille sopivia, itsekin niistä pidän. Varsinkin tuo kurrehahmo on aivan symppis, luonteeltaan muistuttaa Lucky Luken Rantanplania.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 11:49

Rauha maassa ciby,mainos vaan,anna hengityksen tasaantua ja katso tarkkaan mikä mulukosilimäinen otus lentelee ruudun yläreunassa.Laivalla kesän teemana "Ice age".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 11:59

Mitä ihmettä olette eilen syöneet tai juoneet. Mulla lukee vaan yläreunassa Lomarengas. Ei siellä mitään ötököitä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 12:08

tämä uudistus toi mukanaan koko joukon uusia (vaihtuvia) mainoksia, sillä niitä laukkaa yläreunassakin, kertoo kait siitä että ylläpito saa bonuksensa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 12:08

Nyt kun kerroit, niin huomasin Andekin tunteman kurren.
Maailman ihmeellisyyksiä surffaillessa törmää jos jonkinlaiseen vilkkuun ja kilikelloon. Joka toisella sivulla olen jostain kumman syystä miljoonas kävijä jne. Ollapa sama tuuri lototessa!
Vaatimattomuuttani olen olen jättänyt klikkaamatta "lunasta voittosi"-rastia. Mikä mahtaisikaan olla palkinto?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 13:10

Ice Age -örkkihän se siellä ja jos ettei ole noita elokuvia vielä katsoneet, niin suosittelen. Pojan kanssa niitä yhdessä katsellaan ja kippurassa nauretaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 13:13

Enpä ole vielä nähnyt, pitääkin seurailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 13:25

Eikös se ole Siitä Ice Age elokuvasta se orava. Mainoshan se vain on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:10

Ei minulle mitkään ötökät silmille hypi.
Voiko sen olla huomaamatta =o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:15

Tuttu on. Tyttären poikien kanssa katsottu Ice Agea. Hieman ensin hätkähdin...muutenkin, kun oli tapahtunut pieni uudistus näillä sivuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:21

Juu ei täällä sentään silmille olla tultu. Nyt on kyllä jussin vietto alkanut liian aikaisin, jos näin on. Ne vaihtuvat mainokset ovat bannereita nimeltään ja ne on tehty ohjelmalla nimeltään Adobe FlashPlayer10 näköjään.