Oletteko huomanneet saman kuin minä täällä on etusivu uusittu? Ihan hyvältä näyttää etusivu nyt. Vai mitä mieltä napsulaiset ovat

Avainsanat: napsun etusivu muuttunut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 16.06.2009 - 10:53

Huomasin tuolla jo aiemmassa kysymyksessä. Ja olen jo oppinut tämän uuden tavoille. Enää en napsauta itseäni ulos kymymyksistä. Upea ja selkeä sivu. Ja ehkä onkin hyvä ettei ne kysymykset ole suoraan etusivulla. Kiitos vain ylläpidolle. Mutta niitä meidän ehdottamiamme uusia kategorioita emme näemmä vieläkään saaneet.

Kysyjän kommentti

KIITOS IDA JÄLLEEN PARHAASTA VASTAUKSESTA. SAMAN HUOMASIN MYÖS MINÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 10:39

olen huomannut ja jo aikaisemmin kiittelinkin ylläpitoa hienosta työstä....hienot ovat ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 10:45

Onttopohjaoyn kysymyksen jo vastasinkin, oli huomannut saman. Onhan se hyvä, että uudistutaan, vaikka en vanhassakaan mitään huonoa huomannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 10:47

hetihän tuon sivun avatessa väkisin huomasi, tyylikkäämäksi tuli, uusille tulokkaille varmasti selkeytti asiaa, onnittelut vaan ylläpidolle ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 11:03

Kauniita ovat ja tosiaan hyvä ettei kysymykset pompahda heti etusivulla esiin vaan muut Napsu-mahdollisuudet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 11:41

Huomattu on, mutta en meinannut löytää paikkaa tuolta etusivulta miten pääsee tälle sivulle. Enkä vieläkään tiedä miten tänne pääsin. Selvinnee tämän päivän aikana sekin. Mutta etusivu oli selkeä ja hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 13:16

Juup, huomannut olen ja ihan ok on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 17:21

Petyin kun avasin Napsun etusivun, kun en nähnytkään teitin ilosii tuttui naamoi tääl, ja klikkaan sitten kohtaan kyssärit, eikä sielläkään vielä ketään tuttui näkyny, naamakuvan paikal vaan nuot kysymysmerkit (miksi????):(, vasta kun avaa kysymyksen, niin sitten työ tuutte näkyviin, ei hyvä ja vielä käääääääk...järkytys, kauhistus:( (tai siis hyvä et tuutte näkyviin, mut vain tätä/näitten kommervenkkien kautta)

Samoin ei ole tuos vasemmas reunas (eikä missään!), kuka ja millä tasol kukakin menee, ainakin siin pitäis kunniapaikalla olla meitin iki-ihana tietäjäguru valperi........top ten

Olkoonkin etusivu tollanen, mut tää kyselypalsta ois voinu pysyy suht koht samanlaisena mielestäin, ihan kuin täs meikä ois muuttanut ulkomaille, jot sellanen olotila pukkas mulle,

Määää en tykkääääää täst, mää haluun pois....... nyyh......tippoja poskella täällä miul ja suupielet kurtus..... auttakee....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:24

Elä nyt hyvä immeinen tuollee pillastu ( jonin13, tuossa yläpuolella )
Otetaan uudistukset ilolla vastaan.
Etusivu uusix, vaikutti aivan hyvältä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 04:45

Hyvältä näyttää.